  • Data: 2003-11-19 00:52:17
    Temat: Re: Czy musze odpowiadac za głupote innych??
    Od: Marcin Debowski <a...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

    In article <bpdk17$jeq$1@opal.futuro.pl>, Jak Kowalski wrote:
    > no cóz czy ja sie oto prosiłem ?? chyba nie sam wysłał (podobno przypadkiem,

    Pewnie się i nie prosiłeś, ale takie jest prawo. Ma to zresztą w dużym
    zakresie swoje zdroworozsądkowe uzasadnienie. Czy potrafiłbyś z ręką na
    sercu powiedzieć, że przez swoją nieuwagę nie zaparkowałeś kiedyś
    samochodu na czyimś prywatnym terenie? Chciałbyś aby w takiej sytuacji
    właściciel terenu mógł zabrać ci samochód?

    > jeszcze twierdzi ze to było całkie co innego niz dostałem),

    Twierdzić sobie może.

    > a co "bezpodstawnym wzbogaceniu", czyli jak ja komus wysle przesyłke a
    > bedzie tam cokolwiek, to moge od niego zapłaty, albo czegos co wogule sie
    > tam nie znajdowało ? stwierdził ze jak nie mam urzadzenia a ma
    > potwierdzenie odbioru przesyłki i zada odemnie pieniedzy za to lub zwrot
    > (czegos całkiem innego niz tam było i wogule nie ma na to dowodów)

    Żądać może ale będzie musiał udowodnić, że rzeczywiście takie coś
    otrzymałeś.

    --
    Marcin