  • 1. Data: 2003-09-09 17:48:39
    Temat: Czy mozna zrzec sie obywatelstwa?
    Od: "Jakub Rudka" <c...@p...onet.pl>

    Witam wszystkich!

    Ogladalem dzis "Wiadomosci" i uslyszalem, ze w nadchodzacych wyborach
    prezydeckich nawieksze szanse maja Jolanta Kwasniwska i Andrzej Lepper. Juz
    sie wstydze, ze jestem Polakiem i w zwiazku z informacjami, ktore do mnie
    dotarly chcialbym sie dowiedziec czy w tym kraju mozna sie zrzec
    obywatelstwa. Jezeli Jolka albo Lepper zostana prezydentem, to ja sie
    wypisuje z tego kraju...

    Prosze o odpowiedz,
    pozdrawiam, KUBA

  • 2. Data: 2003-09-09 17:54:31
    Temat: Re: Czy mozna zrzec sie obywatelstwa?
    Od: "Mor" <m...@m...neostrada.pl>

    Można się zrzec, a oświadczenie składa się właśnie do prezydenta

  • 3. Data: 2003-09-09 18:42:01
    Od: "poilkj" <p...@g...pl>

    "Jakub Rudka" <c...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > dotarly chcialbym sie dowiedziec czy w tym kraju mozna sie zrzec
    > obywatelstwa. Jezeli Jolka albo Lepper zostana prezydentem, to ja sie

    Powodzenia. Wypisuj i wyjeżdżaj.

  • 4. Data: 2003-09-09 18:55:05
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

> [...]
    > sie wstydze, ze jestem Polakiem i w zwiazku z informacjami, ktore do mnie
    > dotarly chcialbym sie dowiedziec czy w tym kraju mozna sie zrzec

    Tego nie wiem, natomiast wiem, ze kazdemu obywatelowi przysluguje opieka
    zdrowotna - w tym (co Tobie polecam szczegolnie) opieka psychiatryczna.

    pdr
    Olo

  • 5. Data: 2003-09-09 20:11:14
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Wiesz nieodległa historia naszego biednego kraju zna gorszych urzędujacych
    prezydentów, o karkołomych kandydaturach nie wspominając. Zrzec się
    obywatelstwa faktycznei możesz, tylko, że jako bezpaństwowiec nieco sobie
    skomplikujesz niektóre sprawy.

  • 6. Data: 2003-09-09 21:30:34
    Od: "majka" <s...@b...wroc.pl>

    całkowice cię popieram, ten kraj to niezły dom wariatów i ciagle zastanawiam
    się ...( tak jak w piosence myslowitz) dlaczego właśnie mi w takim kraju
    przyszło żyć (???),
    wielu będzie ci doradzać, abyś stąd wyjechał, ale tak na dobrą sprawę dokąd
    tu uciekać ?
    Pozdrawiam i radzę zdystansować się do wielu spraw tego świata, bo szkoda
    własnego życia.
    Majka

  • 7. Data: 2003-09-09 21:42:12
    Od: Arek <a...@e...net>

    majka rzecze:
    > wielu będzie ci doradzać, abyś stąd wyjechał, ale tak na dobrą sprawę dokąd
    > tu uciekać ?

    Aruba, Antyle Holenderskie, Bahamy, Bermudy, a także inne terytoria zamorskie
    Francji - np. na Polinezji lub W.Brytanii .
    Oficjalnie to UE, więc od 1 maja 2004 roku... :)

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.hipnoza.info

  • 8. Data: 2003-09-10 11:30:58
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[WYTNIJ-TO]interia.pl>

    Użytkownik "Jakub Rudka" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    >Jezeli Jolka albo Lepper zostana prezydentem,

    Jolka Ci się nie podoba?:-)) Ja tam wolę Jolkę jako prezydenta niż nie daj
    Boże Giertycha Juniora {pfu, pfu, pfu- przez lewe ramię, żeby nie
    wykrakać:-) }

    HaNkA

  • 9. Data: 2003-09-10 16:58:13
    Od: "Cezar" <c...@i...pl>

    . Jezeli Jolka albo Lepper zostana prezydentem, to ja sie
    > wypisuje z tego kraju...

    Twoj problem polegac bedzie na tym, ze wniosek o to bedziesz musial zlozyc
    wlasnie do Prezydenta i co wiecej dostac jego zgode.

    Cezar