eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy można zmniejszyć alimenty gdy dziecko było pod moją opieką ? › Re: Czy można zmniejszyć alimenty gdy dziecko było pod moją opieką ?
    From: "przeKOT" <p...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy można zmniejszyć alimenty gdy dziecko było pod moją opieką ?
    Date: Mon, 26 Jan 2004 14:54:40 +0100
    Sender: p...@o...pl@explorer.itelligence.pl

    "a." napisał(a) :

    > nie mam uprzedzen, mam doswiadczenie

    to też widać

    > albo nie zaluje na dziecko

    widac masz z czego nie zalowac. ja nie mam.

    > tego nie napisales, skad mialam wiedziec?

    nie musialas. ale tez nie masz prawa domniemac o tym ze jestem
    skąpym sknerą. matka mojego dziecka np. kiedy ono jest u mnie - ani
    razu nie zadzwonila zeby zapytac się o jego zdrowie.(przez 16 dni)
    do kolezanek jednak potrafi zadzwonic.
    wyslala tylko smsy, bo taniej...

    > wszystkich tatusiow na odleglosc to meczy

    stary tekst - i nie na miejscu umoralnianie.
    był rozwód - jest sytuacja - staram się wniej nei zginąć i nie dać zginąć
    innym.
    nie umiesz pomóc - to nic nie mów.
    staram się być sprawiedliwy tam gdzie o sprawiedliwość trudno,
    i ostatnie na czym mi zależy - to czyjaś w tym krzywda.

    > rowniez pozdrawiam i zycze wytrwalosci w czestszym odwiedzaniu dziecka (bo
    > nie wierze, ze to sad pozwolil na zaledwie co 3-miesieczne spotykanie sie
    > synem)

    moze wez pod uwagę fakt, ze mogę nie miec pieniędzy na wyjazd tam, wynajęcie
    stancji na kilka
    dni, itp.

    niewazne. nie chcę tu sporu.
    nie powiedzialem nigdzie ze jestem dobrym ojcem. bo nie jestem.
    ale staram się byc na tyle dobrym na ile potrafię.
    zadalem pytanie. nie znasz odpowiedzi - więc dziękuję.

    pozdrawiam
    Paweł