eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy można zmniejszyć alimenty gdy dziecko było pod moją opieką ? › Re: Czy można zmniejszyć alimenty gdy dziecko było pod moją opieką ?
    From: "a." <a...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy można zmniejszyć alimenty gdy dziecko było pod moją opieką ?
    Date: Mon, 26 Jan 2004 13:29:24 +0100

    > nie no - aż tak skrajna to ta sytuacja nie jest ;-)
    > chodzi mi raczej o to - czy wg prawa, należy mi się jakiś zwrot
    > jesli dziecko było u mnie przez połowę miesiąca.
    > w końcu ja też kupuję jedzenie za pieniądzę - taka jak i ona.

    wiesz, nie wiem co na to prawo, ale badz pewien, ze ona dostajac od ciebie
    470 zl miesiecznie wydaje na 6cio latka duzo wiecej. to, ze sie raz na trzy
    miesiace zajmiesz dzieckiem nie robi z ciebie bohatera, zreszta sam
    widziales, kiedy opiekowales sie dzieckiem, ile to kosztuje. to co j ej
    placisz starcza na okrojone przedszkole (zalezy gdzie mieszka). to byla
    twoja dobra wola zajac sie dzieckiem i zabrac je do siebie, mogles rownie
    dobrze przyjechac do jej miasta i co wieczor dziecko oddawac matce - wtedy
    tyle bys nie wydal.

    pozdr.
    a.