  • 11. Data: 2008-05-09 00:02:12
    Temat: Re: Czy można zawyżać koszty wysyłki towaru?? (Allegro)
    Od: "macso" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Aman" <a...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:g003qb$opt$1@inews.gazeta.pl...

    > no ale przecież nie można podbno sprzedawać biletów po zawyżonych cenach.
    > Zresztą bilety wycenil na 680 zl
    > a koszt przesyłki na 2500 zł
    > Tak jak już pisałem załózmy że wpłacam na konto delikwenta 2500 zł za
    > przesyłke a dostaje przesyłka kosztującą 30 zł . Czyli została ode mnie
    > pobrana kwota o 2470 zł wyższa. CZyli jest to wyłudzenie.

    coś się tego wyłudzenia czepił.
    przeczytaj warunki aukcji płać i bierz ten bilet.
    bo jeszcxze możesz zostać zmuszony do zapłacenia kosztów a biletu nie
    uświadczysz

    macso

  • 12. Data: 2008-05-09 00:03:07
    Od: "Aman" <a...@N...gazeta.pl>

    > koszt koperty, pracy sekretarki, telefonu do kuriera. Całość kosztowała 2500
    > zł, z czego praca sekretarki 2468 zł, telefon 1 zł, koperta 1 zł, kurier 30
    > zł.

    to ja poprosze dokumentacje tego -fakturki rachunki itp.

    Pozdrawiam

    Aman

  • 13. Data: 2008-05-09 00:04:09
    Od: "macso" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "witek" <

    > no popatrz, a znaczki 50 gr chodzą czasami po kilka tysięcy i więcej.

    wiesz, jeśli to jest bilet na mecz finałowy, a Polska zostanie mistrzem
    Europy, i jeszcze przec nieuwagę
    jakiś Benhaker machnie na nim autograf, to za parę lat taki bilet może i 100
    000 kosztować

    macso

  • 14. Data: 2008-05-09 00:07:48
    Od: "Aman" <a...@N...gazeta.pl>

    ]> coś się tego wyłudzenia czepił.

    czepiłem się , bo zapłacić tyle za wysylke moge, jak zostanie to udokumentowane
    że tyle to kosztowało. Bo wiesz tak to sobie każdy może mówić . Zreszta
    szczerze mówiac to niezauwazylem tych kosztow wysylki licytujac to.

    Pozdrawiam

    Aman

  • 15. Data: 2008-05-09 00:15:53
    Od: "macso" <m...@p...onet.pl>

    > to ja poprosze dokumentacje tego -fakturki rachunki itp.

    a gdzie jest napisane że gość prowadzi działalność gospodarczą?
    a umowy mógł zawierać ustnie.
    A w sumie idź już spać bo nudziz jak Chlebowski

    macso

  • 16. Data: 2008-05-09 00:17:03
    Od: "macso" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Aman" <

> [...]
    > udokumentowane że tyle to kosztowało. Bo wiesz tak to sobie każdy może
    > mówić . Zreszta szczerze mówiac to niezauwazylem tych kosztow wysylki

    trzeba kupić okulary
    zawsze to taniej

    macso

  • 17. Data: 2008-05-09 00:19:51
    Od: Kamikazee <n...@n...pl.invalid>

    macso pisze:
    > wiesz, jeśli to jest bilet na mecz finałowy, a Polska zostanie mistrzem
    > Europy, i jeszcze przec nieuwagę
    > jakiś Benhaker machnie na nim autograf, to za parę lat taki bilet może i
    > 100 000 kosztować

    A Nam się będzie żyło jak w Irlandii.

  • 18. Data: 2008-05-09 00:20:22
    Od: "Aman" <a...@N...gazeta.pl>

    > a gdzie jest napisane że gość prowadzi działalność gospodarczą?

    to niby w jaki sposób zatrudnił sekretarkę i jej zapłacił te 2468:)? To widze
    ,ze jeszcze do Skarbowki moge z tym isc ;)

    > a umowy mógł zawierać ustnie.

    umowy mógł. Ale pieniedzy ustnie się nie wypłaca , jakieś potwierdzenie musi
    być. A jak nie to znaczy , że na czarno , a wtedy... patrz wyżej :)

    Pozdrawiam

    Aman

  • 19. Data: 2008-05-09 05:45:01
    Od: Maverick <k...@N...pl>

    Aman pisze:

> [...]
    > udokumentowane że tyle to kosztowało. Bo wiesz tak to sobie każdy może
    > mówić . Zreszta szczerze mówiac to niezauwazylem tych kosztow wysylki

    Goscio sam pakowal te bilety, zajelo mu to ok 5 minut, swoj czas wycenia
    na 500 pln /minute swojej pracy. Oczywsicie z tych pieniedzy rozliczy
    sie w PIT za 2008 rok.

    A teraz juz koncz waść, wstydu oszczędź.

    --
    Regards,
    Maverick

  • 20. Data: 2008-05-09 07:57:35
    Od: Jacek_P <Z...@c...edu.pl>

    Aman <a...@n...gazeta.pl> napisal:
> [...]
    > a dostaje przesyłka kosztującą 30 zł . Czyli została ode mnie pobrana kwota o
    > 2470 zł wyższa. CZyli jest to wyłudzenie.

    Bredzisz ;-)

    Cala sprawa jest jak anegdotyczna naprawa telewizora:

    popsul sie telewizor, wzywaja elektronika, przychodzi, naprawia
    i wystawia rachunek na 100 zl. Oburzona 'chciwoscia' pani domu
    zada rozliczenia. I dostaje:
    1. opornik 1 zl
    2. to ze wiedzialem ktory 99 zl.
    Razem: 100 zl.

    U Ciebie jest taka samo:
    1. bilet 680 zl
    2. fatyga zwiazana z jego wysylka 2500 zl

    Odbior osobisty wykluczony. Nie ma zadnego wyludzenia.
    Jest tylko wysokie wycenienie kosztow wysylki. A koszty wysylki
    to nie tylko koperta, ale i czas. Ten sprzedajacy wysoko sie ceni.
    I tyle. Nic nie ugrasz, mozesz tylko zrezygnowac z zakupu, o ile
    nie byla to licytacja. W tym przypadku sprzedajacy moze cie zmusic
    do zaplacenia.
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek