  • 11. Data: 2004-02-23 12:56:18
    Temat: Re: Czy mozna wywiesic liste zdluzonych lokali?
    Od: "Dżoli" <c...@w...pl>

    > A na internet wystarcza ?
    rozliczenie internetu wyglada troche inaczej

    > Jak nie masz z czego to zamien na mniejsze lub o mniejszym standardzie.
    mowie, jest mi ciezko, i niestarcza na wszystko, staram sie kombinować, ale
    nie zawsze wychodzi, pewnie nie byles w podobnej sytuacji i niewiesz jak to
    jest... dobrych pare lat temu tez dla mnie bylo zastanawijace jak mozna nie
    miec kasy nawet jak sie pracuje, teraz juz wiem :( jestem na tzw. swoim

    > W opisany wyzej sposob zyjesz na koszt innych.
    nie wydaje mi się...to ze sa ludzie ktorzy mi pomagaja, nie oznacza, ze ich
    wykorzystuje, a z pewnoscia nie ciebie

    Dz.

  • 12. Data: 2004-02-25 16:04:27
    Od: "remeeq" <r...@o...pl>

    jeśli chcemy tylko dłużników upublicznić (postraszyć),to też tak można
    legalnie zrobić

    A skąd Ty to wziąłeś? Jak to wspólnota ma większe prawa niż spółdzielnia?
    Prawo nie dotyczy wspólnoty?

  • 13. Data: 2004-02-25 17:59:56
    Od: Tukan <t...@o...pl>

    Dnia Wed, 25 Feb 2004 17:04:27 +0100, remeeq <r...@o...pl> napisał:

    > jeśli chcemy tylko dłużników upublicznić (postraszyć),to też tak można
    > legalnie zrobić
    >
    > A skąd Ty to wziąłeś? Jak to wspólnota ma większe prawa niż spółdzielnia?
    > Prawo nie dotyczy wspólnoty?

    Ustawa o własności lokali przewiduje możliwość podejmowania uchwał nie
    tylko na zebraniach, ale w formie obiegowej. Stosując tą metodę NALEZY
    treść projektu uchwały przedstawić wszystkim współwłaścicielom Wspólnoty w
    celu ustosunkowania się. Tekst projektu uchwały MUSI zawierać takie
    dane,których nie można wywiesić,ale pokazać członkom tej społeczności.

  • 14. Data: 2004-03-02 18:14:45
    Od: "Fantom" <s...@p...onet.pl.usunto>

    > Czy jest zgodne z prawem wywieszeni listy mieszkan zadluzonych bez
    podawania
    > kwoty i nazwiska a jedynie nr lokalu? dodam, ze lista wywieszona w miejscu
    > ogolnie dostepnym (klatka schodowa). Czy takie dzialanie jest zgodne z
    > ustawa o ochronie danych osobowych? Czy jest zgodna z innymi normami
    > prawnymi? jezeli nie, to dlaczego?

    Nie mam jakis dokladnych ustaw, ale z tego co wiem nie wolno tak podawac, bo
    mozna zidentyfikowac osoby zadluzone. Mozna co najwyzej podac laczna kwote
    np na klatke

    Fantom