    From: "SzerszeN" <s...@t...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy można wyrejestrować samochód?
    Date: Sun, 14 Sep 2003 16:18:06 GMT

    Użytkownik "Asia" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:bk1r6m$per$1@absinth.dialog.net.pl...
    > Mam pytanie, posiadam samochód, którym od dwóch lat już nie jeżdżę i przez
    > kolejne dwa nie zamierzam. Czy istnieje możliwość wyrejestrowania go na
    > jakiś czas? Chodzi o to, że nie bardzo mam ochotę płacić OC, kiedy nie
    > używam samochodu.

    zastanow czy ci sie to tak naprawde oplaca, bo:

    po pierwsze placac oc i nie jezdzac nie spowodujesz wypadku, z to oznacza ze
    bedziesz miec kolejne znizki

    po drugie, nie placac oc, nie kontynuujac oc, (chyba, pewnosci nie mam)
    stracisz juz nabyte znizki

    po trzecie, ponowne dopuszczenie pojazdu do ruchu w takim wypadku wiaze sie
    z badaniami technicznymi, ktore o ile wiem sa bardziej rygorystyczne niz
    zwykly przglad i kosztowniejsze

    po czwarte jesli nie wyjezdzaz z kraju kiedys moze sie okazac ze bedziesz
    potrzebowac samochodu :)

    po piate jesli samochod ma tyle czasu stac, to juz lepie go sprzedac, bo
    jest wysoce prawdopodobne ze samochod ktory stojac 4 lata po powrocie do
    eksploatacji (jesli ten powrot obedzie sie bez napraw) szybko zacznie sie
    sypac i wymagac kolejnych wkladow pieniedzy, samochod gorzej sie psuje jak
    stoi niz jak jezdzi, szczegolnie taki ktory lata swietnosci ma juz za soba