eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy można usunąć klienta ze sklepu (-> nie sprzedać towaru)? › Re: Czy można usunąć klienta ze sklepu (-> nie sprzedać towaru)?
    From: "astoja" <a...@n...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy można usunąć klienta ze sklepu (-> nie sprzedać towaru)?
    Date: Tue, 4 Apr 2006 23:07:34 +0200

    Użytkownik Andrzej Lawa wrote:

    > Spróbowałabyś takiego numeru ze mną, to potem byś >uniżenie całowała po
    > rękach, żebym łaskawie raczył wybaczyć i nie robił >oficjalnej sprawy ;->

    Teoretycznie Andrzeju od razu moglabym Ci zalozyc sprawe za samo to że
    podszedbys do mnie i sie usmiechnal.
    Co do calowania po rekach to zapomnij.

    >To może być kleptoman.
    Znam przypadek, lekarz kleptoman chodzi po markecie i kradnie, ochrona za
    nim lazi i zawsze pod koniec wizyty trzeba mu wszystko zabierac.
    I co z nim??
    Czy nasze prawo ma odpowiedz na ta zagadke?

    Albo inna sytuacja klient niepelnosprawny umyslowo, wpada do sklepu lapie
    gazety i je drze (autentycznie), policja nic mu nie moze zrobic.

    Jedyne wyjscie nie wpuszczac go do sklepu.
    Ale ma pieniadze, moze cos kupic, czyli klient!!!