  • Data: 2010-08-16 15:46:50
    Temat: Re: Czy mozna pozwac ustawodawce?
    Od: Tomek <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 16-08-2010 o 17:35:03 tokelau <e...@g...com> napisał(a):

    > Bez sensu to sa niektore ustawy. Ustawa musi miec sens, powinna byc
    > zgodna ze zdrowym rozsadkiem, czy zasadami wspolzycia spolecznego. Nie
    > jest zgodne ze zdrowym rozsadkiem, aby kontroler nie mogl skontrolowac
    > podmiotu ubiegajacego sie o licencje (czyli faktycznie nie wie komu ja
    > przyznaje, przyznaje ja na piekne oczy (tzn. piekne papiery wystawione
    > przez podmiot ubiegajacy sie o licencje) - jaki to ma sens?). Zdrowy
    > rozsadek podpowiada, ze skoro ustawodawca popelnil blad, a za bledy
    > trzeba odpowiadac, to dlaczego niby ustawodawca mialby byc wyjatkiem i
> [...]

    Wg zdrowego rozsądku to każdy rozumie co to jest koszt uzyskania przychodu,
    czy żywność bez dodatku GMO, co nie przeszkadza ustawodawcy redefiniować
    tych pojęć i wprowadzać w błąd ludzi. Tyle że ustawodawca to w założeniu
    reprezentant tych ludzi,
    a do tego z chwilą ogłoszenia ustawy w Dz.U. zakłada się że już ją znasz
    na pamięć,
    więc IMHO nie ma żadnych podstaw do czepiania się.

    --
    Tomek