  • 1. Data: 2004-09-15 07:35:32
    Temat: Czy mozna opatentowac.
    Od: "Piotr" <a...@w...spamu.pl>

    Witam,

    Czy mozna opatentowac swoj autorski system sprzedazy i posrednictwa za
    pomoca internetu? Mam zupelnie nowa koncepcje ktora moglaby
    zrewolucjonizowac handel internetowy. System taki jeszcze nie istnieje i nie
    laczy on w sobie zadnych obecnie stosowanych metod. Chcialbym ow system
    wdrozyc w Polsce, ale boje sie ze szybko znalazlaby sie konkurencja
    dzialajaca wg mojego systemu. Czy istnieje taka mozliwosc? Gdzie sie udac?
    Ile to kosztuje?

    Pozdrawiam!

  • 2. Data: 2004-09-15 09:20:00
    Temat: Re: Czy mozna opatentowac.
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Piotr wrote:
> [...]
    > laczy on w sobie zadnych obecnie stosowanych metod. Chcialbym ow system

    System? Zamiast piramidki, będą trapezy? Czy może topologia gwiazdy? ;)

  • 3. Data: 2004-09-15 11:07:43
    Od: "Piotr" <a...@w...spamu.pl>

    > System? Zamiast piramidki, będą trapezy? Czy może topologia gwiazdy? ;)

    Mowiac system nie mialem na mysli systemow sprzedazy bezposredniej, chodzi
    mi o system hmm informatyczny? Rozwiazanie programowe... Dajmy na to system
    aukcji internetowych, sklep internetowy. To sa podstawowe modele sprzedazy
    jakie praktykuje sie w Internecie. Ja mam inne podejscie do sprawy, zupelnie
    nowy sposob na sprzedaz.

  • 4. Data: 2004-09-15 11:14:01
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    >Ja mam inne podejscie do sprawy, zupelnie
    > nowy sposob na sprzedaz.

    Niech strzele - jakis handlowy peer-to-peer ? :)

    Pozdrawiam
    SDD

    --
    Wirtualna kancelaria korepetytorska i konsultacyjna.
    Korepetycje i konsultacje przez telefon.

  • 5. Data: 2004-09-15 11:17:23
    Od: "Konrad Kwiatkowski" <k...@f...onet.pl>

    "Piotr" <a...@w...spamu.pl> wrote in message

    > Mowiac system nie mialem na mysli systemow sprzedazy bezposredniej, chodzi
    > mi o system hmm informatyczny? Rozwiazanie programowe...

    W Polsce nie przyznawane sa patenty na rozwiazania programowe...

    Pozdrawiam,
    Konrad

  • 6. Data: 2004-09-15 20:37:53
    Od: "fi5h" <f...@o...pl>

    Piotr wrote:

> [...]
    > podstawowe modele sprzedazy jakie praktykuje sie w Internecie. Ja mam
    > inne podejscie do sprawy, zupelnie nowy sposob na sprzedaz.

    Jak mozna opatentowac rozwiazanie programowe ? zwlaszcza ze do jego
    funkcjonowania niezbedne jest korzystanie z ogolnodostepnych narzedzi ?
    TO tak jak bys chcialk opatentowac pisanie w assemblerze albo w C+ :)
    Albo lepiej, opatentowal bys pisanie pod windows :) bo nikt tego jeszcze nie
    opatentowal :P :)

    Nie no teraz podaje smieszne przyklady , ale jak mozna opatentowac mysl
    programowa ?

    --
    fi5h

    "Gdyby gówno było w cenie, biedni ludzie rodzili by się bez odbytów"

  • 7. Data: 2004-09-16 07:37:30
    Od: "Piotr" <a...@w...spamu.pl>

    > Nie no teraz podaje smieszne przyklady , ale jak mozna opatentowac mysl
    > programowa ?

    Ciezko jest wam cos wytlumaczyc :( Daje przyklad sprzedazy:

    - stanie na rekach, glaskanie sie po tylku i sprzedawanie kart
    telefonicznych ustami,
    - sprzedaz bardziej niz bezposrednia, dostajesz towar ktorego nie zamawiasz,
    - sprzedaz artykulow ktorych nazwy sa inne niz naturalne np. lody bambino to
    2 sztuki bananow.

    Oczywiscie to najglupsze z mozliwych przykladow, ale nie sadze zeby ktos
    prowadzil taka sprzedaz. Co by nie bylo mowiac o systemie chodzi mi o cos w
    powyzszym stylu, cos czego sie jeszcze nie robi.

  • 8. Data: 2004-09-16 08:04:40
    Od: "fi5h" <f...@o...pl>

    Piotr wrote:

    > Oczywiscie to najglupsze z mozliwych przykladow, ale nie sadze zeby
    > ktos prowadzil taka sprzedaz. Co by nie bylo mowiac o systemie chodzi
    > mi o cos w powyzszym stylu, cos czego sie jeszcze nie robi.

    Sory moze tepy jestem ale i tak nie rozumiem :) Wydaje mi sie ze czegops
    takiego nie mozna opatentowac.
    To tak jak ja bym wprowadzil sprzedarz w sklepie monopolowym, gdzie pani
    obslugujaca byla by ubrana w bikini, w dodatku rudowlosa i jeszcze w
    okularach.
    Mysle ze takze nikt tego wczesniej nie robil, a ja bym to opatentowal :)

  • 9. Data: 2004-09-16 14:20:11
    Od: "Arek" <a...@o...spam.pl>

    > Sory moze tepy jestem ale i tak nie rozumiem :) Wydaje mi sie ze czegops
    > takiego nie mozna opatentowac.

    Wlasnie, pewnosci nie ma :(

    > To tak jak ja bym wprowadzil sprzedarz w sklepie monopolowym, gdzie pani
    > obslugujaca byla by ubrana w bikini, w dodatku rudowlosa i jeszcze w
    > okularach.

    I o cos takiego mi chodzi, jesli otwieram jakas nowosc nie chce zeby jej
    forma byla powielana przez innych...

  • 10. Data: 2004-09-16 20:50:36
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    Użytkownik "Arek" <a...@o...spam.pl> napisał w wiadomości

    > I o cos takiego mi chodzi, jesli otwieram jakas nowosc nie chce zeby jej
    > forma byla powielana przez innych...

    Mysle Piotrze, ze ten czlowiek zadba nalezycie o opatentowanie Twojego
    genialnego wynalazku :)

    Pozdrawiam
    SDD