    From: "Piotr" <a...@w...spamu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Czy mozna opatentowac.
    Date: Wed, 15 Sep 2004 09:35:32 +0200

    Witam,

    Czy mozna opatentowac swoj autorski system sprzedazy i posrednictwa za
    pomoca internetu? Mam zupelnie nowa koncepcje ktora moglaby
    zrewolucjonizowac handel internetowy. System taki jeszcze nie istnieje i nie
    laczy on w sobie zadnych obecnie stosowanych metod. Chcialbym ow system
    wdrozyc w Polsce, ale boje sie ze szybko znalazlaby sie konkurencja
    dzialajaca wg mojego systemu. Czy istnieje taka mozliwosc? Gdzie sie udac?
    Ile to kosztuje?

    Pozdrawiam!