  • Data: 2018-08-21 16:56:36
    Temat: Re: Czy można było zapobiec kradzieży OFE?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 21 Aug 2018 14:46:35 +0200, Olin napisał(a):

    > Ja zapamiętałem, że chodziło o rodzime regulacje, z którymi UE nie ma nic
    > wspólnego:
    > https://pl.wikipedia.org/wiki/Progi_ostro%C5%BCno%C5
    %9Bciowe_w_Polsce

    Ale juz w wymienionej tam ustawie mamy

    "... w rozumieniu rozporządzenia Rady (WE) nr 479/2009 z dnia 25 maja
    2009 r. o stosowaniu Protokołu w sprawie procedury dotyczącej
    nadmiernego deficytu załączonego do Traktatu ustanawiającego Wspólnotę
    Europejską (Dz. Urz. UE L 145 z 10.06.2009, str. 1, z późn. zm.1)),"

    Unia pilnuje kondycji czlonkow.

    J.