  • 1. Data: 2002-02-15 15:13:47
    Temat: Czy mogę zwrócić radio?
    Od: "Adl" <a...@p...wprost.pl>

    Mam następujaca sprawe. Niedawno (okolo 2 tygodnie temu) kupilem na raty
    radio. Teraz okazalo sie, ze za podobna cene sprzedaja lepsze. Czy jest
    mozliwosc zwrocenia zakupionego radia?

    --
    Pozdrawiam,
    Adam Liwak

  • 2. Data: 2002-02-15 15:19:46
    Temat: Re: Czy mogęzwrócić radio?
    Od: b...@p...onet.pl (Barman)

    Witaj Adl,

    W Twoim liście datowanym 15 lutego 2002 (16:13:47) można przeczytać:

    Nie. Na jakiej podstawie?

    --
    Pozdrowienia,
    Barman mailto:b...@p...onet.pl

    --

    Określ Swoje potrzeby - my znajdziemy ofertę za Ciebie!
    [ http://oferty.onet.pl ]

  • 3. Data: 2002-02-15 15:21:43
    Od: "Adl" <a...@p...wprost.pl>

    > Nie. Na jakiej podstawie?
    >
    > --
    > Pozdrowienia,
    > Barman

    Podobno istnieje cos takiego w prawie konsumenta, ze mozna w danym okresie
    zwrocic zakupiona rzecz bez podania przyczyny...
    --
    Pozdrawiam,
    Adam Liwak

  • 4. Data: 2002-02-15 15:29:23
    Od: "Serwiz" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Adl" napisał w wiadomości:

    > Podobno istnieje cos takiego w prawie konsumenta, ze mozna w danym okresie
    > zwrocic zakupiona rzecz bez podania przyczyny...
> [...]

    Nie ma czegoś takiego w prawie konsumenta i całe szczęście. Zwrócić mozna
    jedynie rzeczy zakupione poza siedzibą sprzedającego (akwizycja, sprzedaż
    wysyłkowa).
    Bezpodstawnych zwrotów nie ma i nie będzie.

    Serwiz

  • 5. Data: 2002-02-15 15:30:40
    Od: b...@p...onet.pl (Barman)

    Witaj Adl,

    W Twoim liście datowanym 15 lutego 2002 (16:21:43) można przeczytać:

    > Podobno istnieje cos takiego w prawie konsumenta, ze mozna w danym okresie
    > zwrocic zakupiona rzecz bez podania przyczyny...

    Chyba żartujesz :)

    --
    Pozdrowienia,
    Barman mailto:b...@p...onet.pl

  • 6. Data: 2002-02-15 15:32:23
    Od: "Adl" <a...@p...wprost.pl>

> [...]
    > wysyłkowa).
    > Bezpodstawnych zwrotów nie ma i nie będzie.

    A czy w takim razie mozna rzecz zamienic na drozsza?

    Pozdrawiam,
    Adam Liwak
    a...@p...fm ?

  • 7. Data: 2002-02-15 17:00:22
    Od: "Gwidon S. Naskrent" <n...@s...pl>

    On Fri, 15 Feb 2002, Adl wrote:

    > Mam następujaca sprawe. Niedawno (okolo 2 tygodnie temu) kupilem na raty
    > radio. Teraz okazalo sie, ze za podobna cene sprzedaja lepsze. Czy jest
    > mozliwosc zwrocenia zakupionego radia?

    Jeśli sprzedawca ci pozwoli... ale zazwyczaj sklepy honorują żądanie
    zwrotu jedynie w kilka dni po zakupie, jeśli w ogóle (nie mają obowiązku
    przyjmować z powrotem nieuszkodzonego towaru).

    --
    Gwidon S. Naskrent (n...@s...pl)
    "We've got to have rules and obey them. After all, we're not savages.

  • 8. Data: 2002-02-17 18:08:16
    Od: w...@k...net.pl (WOJSAL)

    Szanowny(a) Adl napisal(a) Fri, 15 Feb 2002 16:13:47 +0100:
    >Mam następujaca sprawe. Niedawno (okolo 2 tygodnie temu) kupilem na raty
    >radio. Teraz okazalo sie, ze za podobna cene sprzedaja lepsze. Czy jest
    >mozliwosc zwrocenia zakupionego radia?

    Pomysl: a czy jak ktos dzisiaj kupi lepszy, tanszy
    sprzet niz miesiac-dwa miesiace-5 lat temu, to
    tez moze zwrocic ten sprzet? A jesli dzisiaj
    cena produktu poszlaby w gore, to czy sprzedawca
    mialby prawo wymagac od Ciebie doplaty?

    Umowa kupna-sprzedazy jest dobrowolna. Nikt nie
    zmuszal Ciebie do zakupu tego towaru. I nikt tez
    nie obiecywal, ze nigdy ten sprzet nie bedzie tanszy
    czy tez w tej cenie nie bedzie lepszego.

    Mozesz zwrocic sprzet (na warunkach w umowie) o
    ile sprzedajacy zlamal te umowe (np. zawarl jakies
    nieprawdziwe dane, nie wywuazal sie z warunkow dostawy itp).

    WOJSAL (Wojciech Sałata)

  • 9. Data: 2002-02-18 13:39:55
    Od: m...@w...pl (marko)

    > jedyna mozliwość to wytkniecie sprzedawcy jakiejś wady - np. brak
    polskiej instrukcji obsługi pozwala na zwrot
    marko