  • 1. Data: 2002-09-29 13:57:45
    Temat: Czy mogę żądać od policjanta
    Od: "Adamex" <s...@p...onet.pl>

    Czy mogę zażądać od policjanta podczas kontroli szybkości radarem świadectwa
    legalizacji tegoż urządzenia?

    ////////
    /// /// Adamex
    //////////
    /// //// a...@s...pl

  • 2. Data: 2002-09-29 14:19:10
    Temat: Re: Czy mogę żądać od policjanta
    Od: "Arti" <a...@p...pl>

    Użytkownik "Adamex" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Czy mogę zażądać od policjanta podczas kontroli szybkości radarem
> [...]

    zadac zawsze mozna...kwestia tego czy Pan Policjant ma takowy dokument
    mogacy uchodzic za swiadectwo legalizacji przy sobie to raz, dwa czy bedzie
    wiedzial o co nam chodzi z tym swiadectwem, a trzy......dajmy se spokoj i
    dajmy mu zarobic te 50zl niech nas pusci dalej w droge, fakt faktem hehe
    chyba malo kto z nas jezdzi po miescie przepisowo i tak jak Bozia i ustawa
    nakazala?
    Ale podczas kontroli drogowych, lub zatrzyman przez "drogowke" nie polecam
    scinac sie na slowa z policjantami, lepiej przyznac sie do przewinienia,
    pogadac jak czlowiek z czlowiekiem z tym policjantem ( policjant tez jest
    czlowiekiem) i w momencie kiedy mandacik bedzie nie unikniony.... to moze
    jakos da sie wynegocjowac wysokosc tego mandatu. ( pomijajac taryfikator, bo
    to teoria)

    pozdrawiam
    Arti

  • 3. Data: 2002-09-29 16:00:35
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    > Czy mogę zażądać od policjanta podczas kontroli szybkości radarem
    świadectwa
    > legalizacji tegoż urządzenia?

    Śmiecisz!!!!!!!!!!!!
    To już Twój 4 post w tym dniu.Może nikt Cię nie lubi??????

    Leszek

  • 4. Data: 2002-09-30 12:26:53
    Od: "Adamex" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Arti" <a...@p...pl> napisał w wiadomości
    > zadac zawsze mozna...kwestia tego czy Pan Policjant ma takowy dokument
    > mogacy uchodzic za swiadectwo legalizacji przy sobie to raz, dwa czy
    bedzie

    Wg tego co mówisz to ja też mogę nie mieć takiego dokumentu jak dowód
    rejestracyjny ;-)

> [...]
    moze
    > jakos da sie wynegocjowac wysokosc tego mandatu. ( pomijajac taryfikator,

    Nie zawsze policjant jest człowiekiem. A co jak jadę prawidłowo wyprzedzany
    prze inny samochód a policjant twierdzi że przekroczyłem prędkość?
    Odmawiam zapłacenia mandatu.

    ////////
    /// /// Adamex
    //////////
    /// //// a...@s...pl

  • 5. Data: 2002-09-30 12:29:30
    Od: "Adamex" <s...@p...onet.pl>

    > świadectwa
    >
    > Śmiecisz!!!!!!!!!!!!
    > To już Twój 4 post w tym dniu.Może nikt Cię nie lubi??????

    A twój post czym jest jak nie śmieciem?
    I co ma wspólnego lubienie ze świadectwem legalizacji?

    ////////
    /// /// Adamex
    //////////
    /// //// a...@s...pl

  • 6. Data: 2002-09-30 16:43:26
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    > A twój post czym jest jak nie śmieciem?
    > I co ma wspólnego lubienie ze świadectwem legalizacji?

    Ja nie zaczynam 4 wątków o tym samym w tym samym dniu.I tym się różnimy
    "śmieciarzu" ;)))))Nie lubią Cię i kwita.

    Leszek

  • 7. Data: 2002-09-30 16:45:19
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    > Wg tego co mówisz to ja też mogę nie mieć takiego dokumentu jak dowód
    rejestracyjny ;-)

    Prawo stanowi że musisz i jest za to przewidziana kara.

    .....i zostaję ukarany przez sąd;))))))

    Leszek

  • 8. Data: 2002-09-30 21:07:55
    Od: "Adamex" <s...@p...onet.pl>

    > rejestracyjny ;-)
    >
    > Prawo stanowi że musisz i jest za to przewidziana kara.

    A policjant nie musi mieć obowiązujących dokumentów i nie ma na niego kary.

    > wyprzedzany prze inny samochód a policjant twierdzi że przekroczyłem
    > prędkość?
    >
    > .....i zostaję ukarany przez sąd;))))))

    Dobra nie pytam bo i tak się nic nie dowiem.

    ////////
    /// /// Adamex
    //////////
    /// //// a...@s...pl

  • 9. Data: 2002-09-30 21:10:11
    Od: "Adamex" <s...@p...onet.pl>

    > Ja nie zaczynam 4 wątków o tym samym w tym samym dniu.I tym się różnimy
    > "śmieciarzu" ;)))))Nie lubią Cię i kwita.

    Skończ z tym lubieniem pedale.

  • 10. Data: 2002-09-30 22:51:55
    Od: "Abigail" <a...@p...onet.pl>

    > Skończ z tym lubieniem pedale.