eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy mogę wystąpić na rozprawie jako pokrzywdzony? (Śmierć dziadka). › Re: Czy mogę wystąpić na rozprawie jako pokrzywdzony? (Śmierć dziadka).
    From: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy mogę wystąpić na rozprawie jako pokrzywdzony? (Śmierć dziadka).
    Date: Tue, 29 Jan 2008 10:51:38 +0100

    Użytkownik "Roki" <r...@w...pl> napisał
    > Pokrzywdzony aż do rozpoczęcia przewodu sądowego może zgłosić, iż będzie
    > działał jako oskarżyciel posiłkowy - jednak ja nie mam statusu
    > pokrzywdzonego (przynajmniej tak wynika z pism procesowych kierowanych do
    > mnie).

    Pokrzywdzonym może być osoba najbliższa. Wyjdź od definicji osoby
    najbliższej może coś wskurasz. Złoż wniosek jakbyś był pokrzywdzonym
    powołując się na to, że jesteś osobą najbliższą.
    Albo może gdyby tak pokrzywdzony wyznaczył Cię na swojego pełnomocnika.

    > Rozumiem to doskonale. Dlatego nie robię sobie zbyt dużych nadzieji.
    > Myślałem, że istnieje jakaś "furtka" aby mógł na całej rozprawie być.

    Furtką może być zapamiętani, spisanianie, nagranie części, keidy Cie nie ma,
    albo jak wyżej.