  • Data: 2009-11-14 00:24:29
    Temat: Re: Czy moge wniesc wlasny napój?
    Od: BK <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 14 Lis, 01:09, Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    wrote:

    > Szczekają to w twojej rodzinie.

    Mhm ;)

    Tylko dalej nigdzie, ze strony przeciwnikow takiego zachowania kina
    nie pojawil sie zaden logiczny prawniczy argument: nie przywolano
    zadnego wyroku, komentarza czy przepisu. Tylko powtarzanie w kolko "to
    klauzula zabroniona" [jak rozumiem wiekszosc argumentuje to tym, ze
    kino stosuje "sprzedaz wiazana" i uzaleznia zawarcie jednej umowy od
    drugiej].

    Tylko sensownych argumentow brak - klauzula nie jest zabroniona, poki
    sad tak nie uzna. A nawet jak tak uzna to i tak mozna ja stosowac,
    jesli przedsiebiorca ma do tego uzasadnienie [jak wynika z wyroku
    SOKIK podtrzymanego przez SA zacytowanego w tej dyskusji].

    Wiec wasze zaklinanie, ze jest to klauzula zabroniona nic nie zmienia.