    From: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy moge wniesc wlasny napój?
    Date: Thu, 12 Nov 2009 20:42:06 +0100
    <hde6jq$plu$1@atlantis.news.neostrada.pl> <hdf37b$h0c$1@inews.gazeta.pl>
    <hdfc39$18f$1@z-news.wcss.wroc.pl> <4...@n...home.net.pl>
    <hdfdaa$23c$1@z-news.wcss.wroc.pl> <4afb39e4$1@news.home.net.pl>
    <hdfdu6$tsl$1@news.onet.pl> <hdgp54$qao$1@news.onet.pl>
    <2...@k...googlegroups.com>
    <hdgq0n$stm$1@news.onet.pl>
    <3...@g...googlegroups.com>
    <hdgr32$bc$1@news.onet.pl>
    <5...@a...googlegroups.com>
    <hdgrmj$25l$1@news.onet.pl> <hdh6nv$4jh$1@inews.gazeta.pl>
    <f...@r...googlegroups.com>
    <hdhlkp$2mb$1@inews.gazeta.pl>
    <6...@v...googlegroups.com>

    BK
    <news:64b718ab-cc78-46ac-94bb-c66116b4ef63@v25g2000y
    qk.googlegroups.com>
    napisał:
    > Gdyby w tym regulaminie tak było, to nie byłoby to skuteczne.

    Zaobserwowałem u Ciebie bardzo doby objaw - skłonność do przyjmowania, że
    nie jesteś nieomylny. Ja zresztą też - by uprzedzić pytanie :-)

    > Ale nie
    > z powodu takiego, ze umowa jest na gebie, warunki w regulaminie i brak
    > mojej zgody na pismie.

    No popatrz! Czyli tu już widzisz problem w braku zawarcia pisemnie umowy? A
    jeszcze w poprzednim poście pisałeś, ze to są jakieś PRL-owskie nawyki z
    mojej strony, że oczekuje jakiejś pisemnej umowy :-)

    > Tylko ogolnych przepisow KC regulujacych
    > zobowiazania. Ja place, dostaje bilet i ja oddaje telefon. Eelemnt
    > oddania telefonu sprawia, ze zostaja zlamane kodeksowe zasady
    > dotyczace rownowaznosci swiadczen.

    Bardzo zaskakujący argument. Czyli jak będę miał widzimisię, i postanowię
    Ci mojego Mercedesa sprzedać za 50 zł, to taką umowę uznasz za nieważną, bo
    naruszono "kodeksowe zasady dotyczące równoważności świadczeń"? Uważam, ze
    to dość kontrowersyjna linia rozumowania.