    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Tue, 2 Oct 2012 23:06:40 +0200
    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Subject: Re: Czy moge uzywać tej nazwy firmy...

    On Tue, 2 Oct 2012, r...@p...fm wrote:

    > W jaki sposób mogę sprawdzić czy dana nazwa firmy nie jest zarezerwowana ?

    Oryginał:

    http://bazy.uprp.pl/patentwebaccess/databasechoose.a
    spx?language=polski

    przykładowy inny dostęp:
    http://msp.money.pl/zakladam_firme/znaki-towarowe/

    > Dodatkowo pytanie: W razie rezerwacji nazwy- czy drobna zmiana literowa moze
    rozwiązać problem ?

    Masz komentarz w drugim linku, w środku, pod "klawiaturą".

    BTW: pamiętaj że istnieje "prawo pierwszeństwa" - chroni tych użytkowników
    nazwy (znaku), którzy rozpoczęli używanie przed rejestracją.
    Nie mogą jedynie zwiększać "zakresu używania".

    pzdr, Gotfryd