    From: "szerszen" <s...@t...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy mogę stracić na adwokacie?
    Date: Wed, 18 Mar 2009 12:23:52 +0100

    Użytkownik "BK" <b...@g...com> napisał w wiadomości
    news:fbd5e2fb-b34d-4740-9095-bb51704538ec@p20g2000yq
    i.googlegroups.com...

    > Powaznie jesli ktos nie widzi roznicy w prowadzeniu sprawy za 100 zl a
    > za 100 000 000 zl to chyba nie ma o czym rozmawiac.

    ale tu nie mam mowy o prowadzeniu sprawy, tylko o napisaniu standardowego
    pisemka, czy zrobieniu standardowych czynnosci, o ile mnie pamiec nie myli,
    notariusze przy sporządzaniu papierow przy okazji kupna mieszkania tez
    pobierają oplaty w zależnosci od wartości mieszkania, jak to uzasadnisz?

    > To podobnie jak w medycnie - banalny zabieg banalnym zabiegiem. Ale
    > czym innym jest banalny zabieg wyciecia wrastajacego paznokcia
    > wykonywany po raz setny, a czym innym jest banalny zabieg np. na oku
    > wykonywany takze poraz setny. Co innego oszpecic klientowi palucha u
    > nogi, co innego wydlubac oko.

    i teraz wg twojej logiki jak przyjdzie pacjent zarabiający 1000 zl, to
    lekarz za ten zabieg skasuje go na 50pln, ale jak przyjdzie kulczyk, to
    lekarz skasuje go na 10kpln, tak to wlasnie wyglada u prawnikow