    From: BK <b...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy mogę stracić na adwokacie?
    Date: Wed, 18 Mar 2009 04:06:40 -0700 (PDT)

    On Mar 18, 10:38 am, "szerszen" <s...@t...pl> wrote:
    > Użytkownik "BK" <b...@g...com> napisał w
    wiadomościnews:ec8721a1-90fe-4ff0-8f12-fc0042817180@
    y9g2000yqg.googlegroups.com...

    > tak, jest taka sama, a odpowiedzialnosc szczegolnie, bo praktycznie zadna

    Zdrowia, szczescia i pomyslnosci zycze.

    W calej nagonce na srodowisko prawnicze zapomina sie, ze to zasadniczo
    biznes jak kazdy inny. I odpowiedzialnosc jest - bo przegrac klientowi
    sprawe za 100 zl, nawet taka na 99,99% wygrana to zaden problem. Ale
    jak komus umoczysz 100 000 000 zl to o nastepnej powaznej robocie
    mozesz zapomniec.

    Powaznie jesli ktos nie widzi roznicy w prowadzeniu sprawy za 100 zl a
    za 100 000 000 zl to chyba nie ma o czym rozmawiac.

    To podobnie jak w medycnie - banalny zabieg banalnym zabiegiem. Ale
    czym innym jest banalny zabieg wyciecia wrastajacego paznokcia
    wykonywany po raz setny, a czym innym jest banalny zabieg np. na oku
    wykonywany takze poraz setny. Co innego oszpecic klientowi palucha u
    nogi, co innego wydlubac oko.

    Podobnie co innego stracic 100 zl a co innego 100 000 000 zl.