  • Data: 2006-04-17 19:18:22
    Temat: Re: Czy mogę?
    Od: Monika <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Robert Tomasik napisał(a):

    > Nie do końca jasno napisałem. Nie tyle jawność kamery jest ważna, co
    > fakt, że osoba rejestrująca po prostu miała prawo i przebywała w danym
    > miejscu. Ryzykowne było by przedstawianie zdjęć wykonanych jakąś
    > umieszczoną na cudzym terenie bez jego zgody kamerą. I o to mi
    > chodziło, ale trochę chyba skróciłem myśl za bardzo.

    No to jak robię zdjęcia z budynku sąsiedniego, który i tak jest moją
    własnościa to nie ma problemu. Ciekawe czy policjanci czepialiby się
    jeżeli robiłabym zdjęcia w ich obecności. Mogliby zwrócić uwagę, że im
    przeszkadzam w prowadzeniu interwencji :) albo utrudniam :D. Dlatego
    lepiej robić zdjęcia z okna i w ten sposób nikomu nie przeszkadzać. Czy
    policja ma prawo burzyć się, że ktoś robi im zdjęcia? Oczywiścia
    zakładam, że nie jest się namolnym i nie utrudnia się.