    From: " Lokator" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy moga mnie "wyrzucic jak psa na ulice"?
    Date: Mon, 26 Dec 2011 10:01:06 +0000 (UTC)

    ToMasz <twitek4@.gazeta.pl> napisał(a):

    > postaw się w roli człowieka który ma dom w sensie hotel i wynajmuje go
    > ludziom - bo tak zarabia.

    Skoro jego KOMPLETNIE nie interesuje moja - bardzo trudna - sytuacja, czemu ja
    mam aż tak bardzo wczuwać się w jego sytuację, o wiele prostszą przecież?

    > Moim zdaniem - nie obraź się- powinieneś wylecieć niezależnie od
    > okoliczności.

    Owszem, obraziłem się - nie interesuje mnie zdanie takich fajfusów, których
    nawet nie interesują okoliczności, a potrafią jedynie liczyć swoje "kochane
    pieniądze".

    Poza tym, nie pytałem o twoje zdanie; to, o co pytałem, widać na samym
    początku w cytacie z mojego postu. Swoje prywatne zdanie zachowaj dla siebie.

    Życzę ci serdecznie, abyś sam znalazł się kiedyś w takiej sytuacji - i żebyś
    wtedy sobie przypomniał, co tu napisałeś.

    > Jeśli nie masz kasy na czynsz, ale będziesz ją miał, to po prostu pożycz
    > pieniądze, zapłać za czynsz i mieszkaj spokojnie.

    Owszem, zorganizowałem pożyczkę, było to niełatwe - ale otrzymam ją dopiero w
    połowie stycznia; dlatego uregulować zaległości (i wyprowadzić się) będę w
    stanie dopiero z końcem stycznia. Niestety: właściciel nie chce słyszeć o
    zaczekaniu.