  • Data: 2011-09-21 10:35:08
    Temat: Re: Czy mo?na wynaj?? lokal nieodp?atnie?
    Od: "wieslav" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Może doprecyzuję. Jest to lokal mieszkalny położony tuż obok mojego.
    Właściciel tego lokalu mieszka zupełnie gdzie indziej. Ja też nie zamierzam
    w nim mieszkać. Ma to byc ot taki sobie składzik na mało potrzebne rzeczy. A
    chodzi głównie o kawałek trawnika przed tym lokalem który mi najbardziej się
    przyda. W zamian za utrzymanie tego lokalu typu: konserwacja dachu, okien,
    drzwi, itp. właściciel chce mi go w ten sposób wynająć. Wiem, że muszę
    przepisać licznik energii elektrycznej na siebie a do tego potrzebna jest
    umowa najmu. Czy ktoś z jakiegoś urzędu może się do takiej umowy
    "przyczepić"?
    Pozdr
    Vieslav