eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy mąż może wyrzucić żonę i dziecko z mieszkania? › Re: Czy mąż może wyrzucić żonę i dziecko z mieszkania? [trochę OT i troche długie]
    From: Kaja <k...@n...ma.wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy mąż może wyrzucić żonę i dziecko z mieszkania? [trochę OT i
    troche długie]
    Date: Wed, 5 Oct 2005 22:02:16 +0200
    <dhrt6o$qqd$1@inews.gazeta.pl> <dhrtvu$4au$1@opal.futuro.pl>
    <dhrui3$cu$2@inews.gazeta.pl> <dhrvhg$91v$1@inews.gazeta.pl>
    <dhs03d$b6e$1@inews.gazeta.pl> <dhs2ko$kjf$1@news.dialog.net.pl>
    <dhs3b1$q1t$1@inews.gazeta.pl> <dhs572$n4j$1@news.dialog.net.pl>
    <dht93t$iv2$2@inews.gazeta.pl> <dhtjfj$p9s$1@news.dialog.net.pl>
    <dhts9l$l9v$6@inews.gazeta.pl> <dhtvl6$sgb$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <dhuggc$34l$1@inews.gazeta.pl> <p...@k...kaji>
    <dhul64$n7p$1@news.dialog.net.pl> <l...@k...kaji>
    <dhv462$3v9$1@news.dialog.net.pl> <1...@k...kaji>
    <di1703$q19$1@news.dialog.net.pl>

    Wed, 5 Oct 2005 20:46:02 +0200, *Jotte*
    <news:di1703$q19$1@news.dialog.net.pl> napisał(a):

    > Użytkownik "Kaja" <k...@n...ma.wp.pl> napisał w wiadomości

    > prostacka
    > dowartościować,

    > Po co czynisz te zaczepki, kobiecino?

    Kobieciny to sobie poszukaj *zakichany menie* od siedmiu boleści gdzieś tam
    obok siebie. Ja jestem Pani. Szczególnie dla takich typków jak ty.

    > Prawdopodobnie nie miałaś racji co do
    > meritum sprawy (to się zresztą chyba w dalszej części wątku okaże,
    > aczkolwiek czytając na różnych grupach twoje posty bardzo często odnoszę
    > wrażenie obcowania z wypowiedziami osoby infantylnej i niezrównoważonej)
    > tymczasem przybrałaś ton głupio przemądrzały, więc poddałem to w wątpliwość.

    Natomiast ja zauważyłam kiedyś, że nachalnie chcesz z ludźmi podtrzymywać
    rozmowy i jak ktoś nie ma przyjemności już z tobą dyskutować (bo masz podły
    i wredny charakter), to po prostu mieszasz ludzi z błotem.

    Nie ja się do ciebie tutaj pierwsza odezwałam, tylko ty do mnie. Szukasz
    zaczepki. Idź się lecz człowieku. Nie mam zamiaru cię czytać i lądujesz w
    moim KF-ie.

    > Bez epitetów, zaledwie ironicznie. Ty zareagowałaś z prymitywną agresją.
    > Byłoby śmiesznym sądzić, że twoje opinie mają dla mnie jakiekolwiek
    > znaczenie wiedz jednak, iż impulsywny, ostry, pewnie momentami zbyt ostry
    > język (jakiego niekiedy zdarza mi się używać) można stonować, ale jak ktoś
    > jest zwykłym durniem to najpewniej już takim zostanie.

    Ty się uważasz za inteligentengo chyba, ale masz w sobie wrodzone chamstwo.
    Chciałbyś być dalej nauczycielem, ale w żadnej szkole już cię nie chcą
    zatrudnić. Ludzie takich chamów jak ty omijają szerokim łukiem. Dlatego
    kiedyś nie odpisałam na Twojego posta.

    --
    Kaja