  • 1. Data: 2004-01-09 14:14:51
    Temat: Czy mam prawo żądać podwójnej wartości wpłaconego zadatku???
    Od: "Tomasz R." <w...@t...pl>

    Przedstawie sytuacje, otórz na początku grudnia zeszłego roku zamówiłem w
    pewnej firmie okna i wpłaciłem zadatek w wysokości 40% wartości zamawianych
    okien, a Pan "szef" zobowiązał się (w umowie) ,że termin realizacji będzie
    do 31.12.2003r. ale już 30.12.2003r dzwonił i mówił, że w tym roku nie da
    rady, że okna będą ok. 10 stycznia 2004r albo zaraz po dziesiątym...w każdym
    razie jeszcze tych okien nie otrzymałem! i mam pytanie: Czy mam podstawe
    prawną, żeby iść do gościa i zarządać zwrotu podwójnej wartości zadatku z
    racji nie dotrzymania warunków umowy przez firme sprzedawającą okna???Prosze
    o odpowiedź.

  • 2. Data: 2004-01-09 17:12:22
    Od: kam <k...@p...onet.plX>

    Tomasz R. wrote:

> [...]
    > racji nie dotrzymania warunków umowy przez firme sprzedawającą okna???Prosze

    A było wyraźnie powiedziane, że to zadatek (a nie zaliczka)? Trochę
    wysoki...

    KG