  • 31. Data: 2009-01-18 16:39:39
    Temat: Re: Czy mam prawo wyp..... zonę z domu jak mnie zdradza
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik SDD napisał:
    > Z calym szacunkiem - ale Ty przeciez podobno kawaler jestes :) I to nie
    > mlody...

    Jestem. Na swoje usprawiedliwienie mam, że to prokurator uratował mnie
    przed ślubem ;)

    pozdrawiam
    Arek

    --

    www.arnoldbuzdygan.com

  • 32. Data: 2009-01-18 16:40:52
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:gkvll7$82f$2@inews.gazeta.pl Arek <a...@e...net>
    pisze:

    > Nie wiem. To Ty - nie wiedzieć czemu - przywołałeś te kultury.
    Nie nie wiedzieć, tylko ty nie wiesz.
    Przywołałem je, bo są i funkcjonują.

    > I co z tego, skoro zatrzymały się w swoim rozwoju?
    Niekiedy człowiekowi horyzonty postrzegania i myślenia bardzo się zawężają i
    to progresywnie. W końcu obie skrajne granice tych horyzontów zbiegają się
    tworząc punkt. Wówczas człowiek taki mówi: to jest mój punkt widzenia...

    --
    Jotte

  • 33. Data: 2009-01-18 16:42:43
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik CUT_INZ napisał:
    > Może jestem dziwny, ale jakbym chciał się dzielić kobietą, to bym się
    > nie żenił, tylko wykupił kartę członkowską w burdelu. Wyszło by taniej,
    > a ile nerwów mniej. :)

    Jak to mówi reklama - są pewne rzeczy, których nie kupisz za pieniądze.
    A w burdelu to wątpię czy uświadczy się choćby seksu, raczej stawiałbym
    na coś udawanego, kopulację czy kij wie jak to nazwać.

    I dla jasności - bo już tu widzę dorabianą brodę - nie pisałem, że
    ktokolwiek chce się dzielić kobietą.

    pozdrawiam
    Arek

    --

    www.reputacja.net

  • 34. Data: 2009-01-18 16:46:22
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:gkvlfq$82f$1@inews.gazeta.pl Arek <a...@e...net>
    pisze:

    > niektórzy naprawdę darzą miłością swoje żony/partnerki/ukochane, a nie
    > jedynie egoistyczną żądzą posiadania na wyłączność.
    > I nie uważają ich za swoją własność, lecz za autonomiczną OSOBĘ.
    Głupia ta twoja teoryjka.
    Jeśli chodzi o żony, to sprawa jest prosta - wystarczy przeczytać
    obowiązujący urzędowo w naszym kraju tekst przysiegi małżeńskiej. Danego
    słowa człowiek honoru (nawet jeśli jest kobietą) powinien dotrzymywać.
    W przypadku związków pozamałżeńskich można umówić się różnie, jak im wola.
    Jeśli oboje godzą się na swobodny dobór kopulantów - nie ma sprawy.
    Ale wątek dotyczy małżeństwa.

    --
    Jotte

  • 35. Data: 2009-01-18 16:53:31
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com>

    On 18 Sty, 17:23, "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> wrote:
    > W wiadomościnews:ad3fdc50-002a-4a9c-9e60-ed921385022e@
    i18g2000prf.googlegroups.com

    > Nie lepiej żeby niechcący strzeliła sobie z łuku w plecy?
    > Poza tym twój pomysł jest niesprawiedliwy.
    > Kurwa zdradza, dosięga ją zasłuzona ale szybka i właściwie bezbolesna kara,
    > zaś zdradzony facet, który wyrwał chwasta idzie na wiele lat do pudła jakby
    > zabił pełnowartościowego człowieka i życie jego jest nieodwracalnie
    > zrujnowane.
    > Jakieś to dla mnie niesmaczne...
    >
    > --
    > Jotte

    Ale za co ma siedziec? Przeciez on byl z piecioma znajomymi na piwie.

    Ale rzeczywiscie moze nie byc wpadek, ale wie pan panie wladzo, bo
    ostatnio tak sie nie ukladalo miedzy nami ona kogos miala ale potem
    postanowila ze go rzuci i wroci do mnie nawet do poradni rodzinnej
    dzwonilem.

    I tak chwasta wyrywamy a i gacha zalatwimy.

  • 36. Data: 2009-01-18 16:57:07
    Od: Mik <a...@g...pl>

    Dnia Sun, 18 Jan 2009 16:35:06 +0100
    "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> napisał(a):

    > Żal du..., znaczy mięśnie pośladkowe ściska, jak facet (choćby tylko
    > biologiczny) wypisuje takie bzdety.
    > Jakie znaczenia może przyjmować termin "zdrada" to chyba nawet
    > dziecko wie. Żona skacząca na boki (czyli zwyczajnie puszczająca się)
    > to po prostu kurwa. To też każdy wie.
    > A w niektórych kulturach do dziś funkcjonujących jest to
    > wystarczający powód do fizycznej eliminacji niewiernej, nie tylko do
    > wyp...lania.

    Ciekawe, że faceta od razu można wywalić i zamki zmienić... Pewnie
    dlatego, że raczej gość na policję nie pójdzie...

    > Twój dziadek nie przekazał ci znacznie lepszego rozwiązania (może sam
    > go nie znał), że jeszcze bardziej "prawdziwy" mężczyzna strzelał
    > sobie w tej sytuacji w łeb, pierwej zapisując wszystko żonie i
    > likwidując dowody kurestwa w trosce o opinię kurwy, z którą się
    > ożenił.

    A araby mają dobrze - powie 2 razy do żony, żeby spadała na drzewo, to
    jak 3 raz to powie - dla nich pełnoprawny rozwód i kobieta z dziećmi
    wylatuje z domu. Smutne, ale prawdziwe.

  • 37. Data: 2009-01-18 16:58:26
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    spotlight kid pisze:
    > Witam, mam dowody (nagrania video, zdjęcia, smsy itp.) że żona mnie

    Uhm... A jak je uzyskałeś? ;->

  • 38. Data: 2009-01-18 17:00:50
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:20090118175707.23cafe55@mik-l Mik <a...@g...pl>
    pisze:

    > Ciekawe, że faceta od razu można wywalić i zamki zmienić... Pewnie
    > dlatego, że raczej gość na policję nie pójdzie...
    Raczej względy obyczajowości, przyjętych niepisanych norm
    społeczno-środowiskowych.
    Tkwią w ich okowach także organy i instytucje państwowe.

    --
    Jotte

  • 39. Data: 2009-01-18 17:02:18
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości
    i.googlegroups.com

    > Ale za co ma siedziec? Przeciez on byl z piecioma znajomymi na piwie.
    Próbowałem nadać tej części wątku większy posmak realizmu... ;))

    --
    Jotte

  • 40. Data: 2009-01-18 17:23:38
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    CUT_INZ wrote:

    > Ma się wyprowadzić z własnego domu, bo nie chce mieszkać z niewierną
    > kobietą?

    Najwyraźniej facet był kiepski. :)

    > Aleś mu doradził. Idź lepiej obiad ugotuj bo jeszcze dostaniesz
    > od żony w twarz, bo zamiast w kuchni to ty przed kompem siedzisz.

    A ty uważasz, że żona jest od gotowania obiadów, prania sprzątania i
    prasowania, a jak jeszcze daje d... to już jak hotel pięciogwiazdkowy?

    Kiedy ostatni raz zaprosiłeś ją na obiad do restauracji?