  • Date: Fri, 25 May 2007 23:46:36 +0200
    From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy mam prawo do zachówku ?

    Marek wrote:
    > Witam !
    >
    > Rodzice moi przepisali - darowali aktem notarialnym całą gospodarkę
    > wraz z domem na mojego brata ,

    I?

    > ja córka nic nie otrzynałam dokonali tego za
    > moimi plecami nie rozmawiając ze mną na ten temat.

    Ich majątek - mogą z nim zrobić, co chcą. Nie jesteś ich kuratorem, a
    oni są pełnoletni.

    > Czy i w jaki sposób mogę dochodzić sprawiedliwości dla siebie ?

    Połóż się przed bramą wjazdową i zacznij naśladować Rejtana. Załóż jakąś
    sexy bieliznę - może trafi się jakiś bogaty frajer i w ten sposób
    upolujesz jeszcze lepszy majątek ;->

    > Czy mogę ubiegać się o swoją część
    > teraz gdy rodzice żyją .

    Jaką "swoją"? Nie ma żadnej "twojej" części - to było w całości ich.

    > Jakie czynności podjąć mam ?

    Między wierszami daje się zauważyć twoje żądanie kontaktu z płatnym
    mordercą, ale musisz wiedzieć, że to nielegalne.

    > Proszę o radę . Dziękuje !
    >
    > Marta

    Udaj się do jakiegoś psychiatry albo kogoś w tym rodzaju - może pomoże
    ci ustalić, czy jesteś Marek czy Marta oraz postara się zniwelować twoją
    chęć zamordowania rodziców.