  • Data: 2002-02-27 15:00:22
    Temat: Re: Czy ma prawo wyżucić z mieszkania
    Od: "Gwidon S. Naskrent" <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 27 Feb 2002 t...@p...onet.pl wrote:

    > szukałam rady a nie wytykania błędów-mam ok30 lat -będźiemy mieli dźiecko i
    > chcemy być razem,a moja mama nie wyraża na to zgody,grozi że go wyżuci nawet
    > przy pomocy policji-Czy naprawde może to zrobić???????

    Reasumując to co już w tej kwestii powiedziano:

    Korzystanie z rzeczy wspólnej powinno się odbywać w takim zakresie w jakim
    nie narusza praw pozostałych właścicieli (art. 206 KC). Jeśli więc matka
    uzna że na zamieszkiwanie twojego narzeczonego u was jest niemożliwe
    chociażby z braku miejsca, pozostaje ci zwrócić się do sądu o wydanie
    orzeczenia które zastąpi zgodę pozostałych współwłaścicieli (art. 201 KC)

    --
    Gwidon S. Naskrent (n...@s...pl)