  • Data: 2007-05-08 08:46:27
    Temat: Re: Czy legalna sprzedaz przez urzedy danych teleadresowych
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 6 May 2007, Big Jack wrote:

> [...]

    "z jawnej księgi wieczystej"?

    > Najprościej zapytać ów bank i przetrzepać ich na tę okoliczność. To nie jest
    > to samo co robi sporo telemarketerów, że dzwoni pod "losowo wybrane numery",
    > a każdym razie tym się w banku nie wykpią jeśli oferta była skierowana
    > personalnie do Ciebie.

    Ale przecież podstawowe dane (bez tych o hipotece itp) dotyczące
    nieruchomości są *również jawne*!!
    Bank ma dane nie dlatego że zebrał dane o osobach, a dane
    o nieruchomosciach ;P
    Posiadacz nieruchomości czy przedsiębiorca nie są, jak to się
    określa potocznie "prywatnymi osobami" :)
    Oczywiście ich danych nie wolno wykorzystywać w innych celach,
    czyli np. nie związanych odpowiednio z *prowadzoną* DG (a nie
    jakąkolwiek DG) bądź odpowiednio właściwą nieruchomością.
    Też dostałem ofert bankowe w kilka dni od zarejestrowania DG :>

    pzdr, Gotfryd