  • Data: 2007-05-08 21:10:32
    Temat: Re: Czy legalna sprzedaz przez urzedy danych teleadresowych
    Od: scream <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 8 May 2007 22:11:30 +0200, Gotfryd Smolik news napisał(a):

    > Ale *zarejestrowałeś*.
    > Swobodny jest dostęp do zarejestrowanych DG, (...)

    Jezu, ludzie... Myślcie trochę. Nie rozpoczął działalności, więc jego firma
    figuruje TYLKO w rejestrze. Ciekawe jak uzyskasz dostęp do listy NOWYCH
    firm w rejestrze przedsiębiorców, co? Nie da się. Chyba, że wpisujesz nazwy
    na chybił-trafił albo z jakiegoś słownika i akurat trafisz.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl