eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy komornik zabierze mieszkanie na kredyt z hipoteką, gdy spłacam? › Re: Czy komornik zabierze mieszkanie na kredyt z hipoteką, gdy spłacam?
    From: PAweł <p...@w...uzyjskrotu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy komornik zabierze mieszkanie na kredyt z hipoteką, gdy spłacam?
    Date: Tue, 26 Oct 2004 06:09:12 +0200

    Gotfryd Smolik news wrote:
    > On Sat, 23 Oct 2004, PAweł wrote:
    > [...]
    >
    > Drobiazg przeoczyłeś.
    > To mianowicie że eksmitowany "nie płaci".
    > Można się spodziewać że w lokalu socjalnym może również nie płacić
    > - nie tylko czynszu, ale również za media itp. A właściciel na
    > fundusz remontowy ... i owszem. Znaczy: coś do tych 40% trzeba
    > dołożyć :]

    Rozwiąania są np.dwa (tak na gorąco, bo nikogo jeszcze nie eksmitowałem:):

    1. Przekazać (zrzec się) lokalu na rzecz eksmitowanego,- przecież te 20% i
    tak na straty.
    A wątpię, czy eksmitowany będzie tak sprytny, że dar odrzuci:)

    albo

    2. Nie płaci za media,-kazać odciąć,- nie ma obowiązku płacić za media
    lokatorowi.
    A fundusz remontowy ( jeśli się nie wyprowadzi) i owszem, ale wtedy za x
    lat, jak dziecko lokatora podrośnie to eksmisja na bruk możliwa i za koszt
    tych wpłat mamy z powrotem lokal zastępczy na następną eksmisję:).

    Przy odpowiedzi bezpośrednio do mnie, w adresie użyj zamiast pełnej
    nazwy "wirtualnapolska" jej skrót, tj. "wp" Pozdr.