  • Data: 2004-02-07 15:41:21
    Temat: Re: Czy komornik może.....? kilka pytań
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "axekb" <NO!SPAM.axekb@hoga.pl> naskrobał/a w
    news:c02iqk$1f8$1@news.onet.pl:

    > współpraca jest różnie interpretowana.
    > odwrócę sytuację:
    > np.
    > - idę do sklepu przez balkon na 10 piętrze

    W tym momencie, pomijając wezwanie policji do włamania, masz jeszcze
    sprawę w prokuraturze (zazwyczaj o oszustwo).

    > chyba tylko w obecności służb do tego uprawnionych.

    Masz tam coś o jakiś służbach?

    > - biorę towar płacę - wyrwie sprzedawcy z ręki pieniądze - niech się
    > tłumaczy,.
    > - mi wyrwie pieniądze nim zapłacę.
    > - mi po "zatrzymaniu obywatelskim" nie ma prawa grzebać po odzieży.

    Myślisz, że komornik będzie szedł za tobą od twojego domu do sklepu?

    Krzysztof "Goomich" Ferenc
    g...@u...to.wp.pl UIN: 6750153
    Kobieta to nie czlowiek, to zebro.