  • Data: 2004-02-13 20:54:42
    Temat: Re: Czy komornik może.....? kilka pytań
    Od: "axekb" <NO!SPAM.axekb@hoga.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > prawo do legitymowania przyznane przez ustawę (przede wszystkim w
    > zakresie wykonywanych obowiązków) mają m.in. inspekcja handlowa,
    > inspekcja pracy,

    a ja powiem coś takiego:
    " NIE WOLNO PANOM ZAJŻEC DO MOJEJ TORBY PONIEWAŻ PRZEWOŻĘ DOKUMENTY TYCZĄCE
    SIĘ ZABEZPIECZEŃ JEDNOSTKI WOJSKOWEJ TAKIEJ TO A TAKIEJ"

    - do mieszkania - inspekcja pracy

    > inspekcja celna,

    - tak

    > SOK

    - czego ma żądać: "zejścia z torów"

    > Biuro Ochrony Rządu

    - ma uprawnienia przynajmniej jak policja

    > Agencja Bezpieczeństwa Wewenętrznego

    - ma uprawnie nia przynajmniej jak policja

    > a także co pewnie Cię zdziwi pracownicy
    > ochrony, służba porzadkowa imprezy masowej

    to mnie nie dziwi - tylko "oni prawie zawsze nie mają uprawnień:)"