  • 11. Data: 2006-08-03 19:55:01
    Temat: Re: Czy komornik ma prawo do moich rzeczy? POMOCY
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    wombi wrote:

    > Ale obowiazek zlozenia deklaracji PCC-1 (czyli owego "zarejestrowania")
    > w ciagu 14 dni od zawarcia umowy jest niezalezny od tego jaka jest
    > wartosc przedmiotu umowy.Gdyby nie bylo takiego obowiazku to skad US

    MegaROTFL

    I co jeszcze?

  • 12. Data: 2006-08-03 21:00:54
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    > Do PCC liczy się "cena rynkowa" a nie wartość transakcji.

    USTAWA
    z dnia 9 września 2000 r.
    o podatku od czynności cywilnoprawnych
    (stan prawny na dzień 1.01.2006 r. opracowany na podstawie tekstu
    jednolitego opublikowanego w Dz. U. z 2005 r. Nr 41, poz. 399 oraz
    uwzględniający zmiany ustawy ogłoszone w Dz. U. Nr 169, poz. 1418))

    Rozdział 3
    Podstawa opodatkowania oraz wysokość podatku
    Art. 6. 1. Podstawę opodatkowania stanowi:

    1) przy umowie sprzedaży:
    a) rzeczy ruchomych nabywanych do przerobu lub odprzedaży - cena sprzedaży,
    b) zawieranej przez nierezydentów - równowartość w złotych kwoty
    zagranicznych środków płatniczych, określonej w zezwoleniu dewizowym,
    przeznaczonych na zapłacenie ceny,
    c) w pozostałych przypadkach - wartość rynkowa rzeczy lub prawa majątkowego;

    Rozumiem ze komputer to nieruchomosc, tak? :D

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 13. Data: 2006-08-03 22:21:30
    Od: wombi <j...@d...pl>

    Andrzej Lawa napisał(a):
> [...]

    Cofam,odszczekuje itd. :).Nie ma obowiazku skladania deklaracji PCC-1
    jesli cena nie przekroczy 1000zł.Przepraszam pytajacego.

  • 14. Data: 2006-08-04 18:58:28
    Od: " 666" <j...@i...pl>

    Dobry pomysł, chyba że za Tobą jakiś poborca chodzi.
    Ale być może masz i tak mniej, niż kwota wolna od zajęcia [w banku].
    JaC

    > Czy lepiej zebym wplacil je na swoje konto w banku i wtedy np mi nie moga tego
    ruszyc. ???

    It has removed 1748 spam emails to date.
    Try SPAMfighter for free now!

  • 15. Data: 2006-08-04 19:05:46
    Od: "Norbert" <n...@o...pl>

    > Dobry pomysł, chyba że za Tobą jakiś poborca chodzi.
    > Ale być może masz i tak mniej, niż kwota wolna od zajęcia [w banku].
    > JaC

    Nie rozumiem, jaka kwota wolna od zajecia?
    Czy to znaczy ze komornik ma prawo zajac pieniadze na moim koncie mimo tego
    ze ja zadnego kredytu nie bralem i nikomu nic winien nie jestem? To moj
    ojciec wzial kredyt i to do niego bank wydzwania. Ja nie skladalem zadnego
    podpisu na niczym. Nie mam nic wspolnego z kredytem poza tym ze
    kredytobiorca jest moj ojciec.

  • 16. Data: 2006-08-04 20:14:44
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl>

    Użytkownik "Norbert" <n...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > moj ojciec wzial kredyt i to do niego bank wydzwania. Ja nie skladalem
    > zadnego podpisu na niczym. Nie mam nic wspolnego z kredytem poza tym ze

    Z Twojego konta nie może, jednakże trzymanie gotówki w domu do którego
    ma przyjść komornik, nie jest najlepszym pomysłem. Komornik zabierze, a Ty
    będziesz się tłumaczył i walczył o własne pieniądze w sądach. A skarga na
    czynności komornika też kosztuje.

  • 17. Data: 2006-08-04 23:41:38
    Od: "Norbert" <n...@o...pl>

> [...]
    > będziesz się tłumaczył i walczył o własne pieniądze w sądach. A skarga na

    Dlatego chcialem wplacic swoje oszczednosci na moje konto w banku. Wlasnie
    dlatego zeby komornik nie otworzyl szuflady w moim pokoju, nie wyciagnac
    koperty z moimi pieniedzmi i nie powiedzial mi smiejac sie ze to pewnie kasa
    ojca i on ja zabiera.
    Poprostu chodzilo mi o to czy jak wplace swoje ciezko zarobione pieniadze na
    wlasne konto to czy moge byc spokojny ze komornik nie bedzie mial prawa ani
    mi ich z konta zabrac ani nawet miec wgladu w moje konto i jego stan.
    Pozdrawiam.

  • 18. Data: 2006-08-05 16:06:41
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl>

> [...]
    > ani mi ich z konta zabrac ani nawet miec wgladu w moje konto i jego stan.

    Jeśli nakaz jest na ojca to komornik nie będzie miał prawa wglądu w
    Twoje konto.

  • 19. Data: 2006-08-05 20:37:20
    Od: "Norbert" <n...@o...pl>

    > Jeśli nakaz jest na ojca to komornik nie będzie miał prawa wglądu w
    > Twoje konto.

    Jesli faktycznie tak jest to bardzo by mi ulzylo.
    Jednak znajomy wspomnial mi cos o jakiejs ustawie ktora mowi cos o rodzinie
    dluznika itp, nic wiecej nie wiem.
    Musze chyba sie udac do jakiegoś dobrego prawnika ktory mi powie na 100% co
    i jak bo nie chcialbym wplacic swoich pieniedzyy na swoje wlasne konto a
    potem dowiedziec sie ze komornik majacy nakaz na mojego ojca pomyslal sobie
    ze zagarnie tez moje pieniadze z konta jako syna dluznika.
    Pozdrawiam serdecznie.

  • 20. Data: 2006-08-06 09:26:07
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl>

> [...]
    > a potem dowiedziec sie ze komornik majacy nakaz na mojego ojca pomyslal
    > sobie ze zagarnie tez moje pieniadze z konta jako syna dluznika.

    Wiesz co, Ty w ogóle dziwnym typem człowieka jesteś, już samo trzymanie
    pieniędzy w szufladzie, zamiast w banku o tym świadczy. Załóż sobie konto np
    w mbanku, czy inteligo i zapomnij o komorniku. Załatw jakąś umowę na ten
    komputer, który masz i finito.