  • 1. Data: 2003-04-01 19:35:21
    Temat: Czy komornik ma prawo
    Od: mariuszz<m...@i...pl>

    Czy komornik ma prawo zając dłużnikowi samochód , który nie jest
    jego własnością, ale jest przez niego uzytkowany.(pożyczony)

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2003-04-01 21:40:10
    Temat: Odp: Czy komornik ma prawo
    Od: "Sandra" <J...@w...pl>

    Użytkownik mariuszz <m...@i...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:b6cplp$9vr$...@a...news.tpi.pl...
    > Czy komornik ma prawo zając dłużnikowi samochód , który nie jest
    > jego własnością, ale jest przez niego uzytkowany.(pożyczony)

    a co samochód nie posiada dokumentacji dot. samochodu i własciciela ?

    Sandra

  • 3. Data: 2003-04-01 22:16:29
    Temat: Re: Czy komornik ma prawo
    Od: "Adas" <a...@p...onet.pl>

    A jak może zająć coś co nie jest Twoje?????? Logiczne że nie może.

  • 4. Data: 2003-04-02 06:39:12
    Temat: Re: Odp: Czy komornik ma prawo
    Od: mariuszz<m...@i...pl>

    Samochód ma pełna dokumentację, komornik zrobił zajęcie pomimo
    tego że samochód nie jest dłużnika (dowód rejestracyjny jest na
    innego właściciela), ale nie otrzymał ani dowodu rejestracyjnego ani
    tegoż samochodu.Wystawił protokół zajęcia, którego dłużnik nie
    podpisał. Czym takie zajecie może skutkować?

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 5. Data: 2003-04-02 06:46:14
    Od: mariuszz<m...@i...pl>

    Dla mnie to tez jest logiczne tylko dla komornika nie, dlatego
    zasięgam opini na ten temat. Komornik już to zajęcie niby zrobił, bo
    protokół napisał ale auta i dokumentów nie zabezpieczył i protokół
    przez dłużnika nie został podpisany.

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 6. Data: 2003-04-02 07:49:29
    Od: "Sandra" <J...@w...pl>

    Użytkownik mariuszz <m...@i...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:b6e0vm$7d4$...@n...news.tpi.pl...
    > Dla mnie to tez jest logiczne tylko dla komornika nie, dlatego
    > zasięgam opini na ten temat. Komornik już to zajęcie niby zrobił,

    to niby jest ciekawe:-)

    bo
    > protokół napisał ale auta i dokumentów nie zabezpieczył i protokół
    > przez dłużnika nie został podpisany.

    jeśli jest tak jak piszesz to nie może tego zrobić chyba,że jest jakiś
    przekręt w tej sprawie :-) coś ktoś darował ,przepisał by uchronić się przed
    komornikiem:-) jeśli to udowodni to ??? jeśli sprawa czysta przysługuje w
    przypadku zajęcia "skarga na czynności komornika "

    Sandra

  • 7. Data: 2003-04-02 08:37:53
    Od: mariuszz<m...@i...pl>

    Sprawa jest czysta ,auto nigdy nie było własnościa dłuznika, ale było i
    jest przez niego użytkowane( pożyczone). Czym skutkuje ten protokół?
    Kto ma wnieść skargę na czynności komornicze, dłużnik czy właściciel
    auta?

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 8. Data: 2003-04-02 08:43:53
    Od: mariuszz<m...@i...pl>

    > Użytkownik mariuszz w wiadomości do grup
    > dyskusyjnych napisał:b6e0vm$7d4$...@n...news.tpi.pl...
    >
    > to niby jest ciekawe:-)
    > dla mnie niby, bo zajęcie kojarzy mi się z zabezpieczeniem
    samochodu, zatrzymaniem dowodu rejestracyjnego itd., a tki
    protokołów to może sobie wypisac ile chce, nie mając podpisu
    własciciela samochodu

  • 9. Data: 2003-04-02 08:47:44
    Temat: Odp: Odp: Czy komornik ma prawo
    Od: "Sandra" <J...@w...pl>

    Użytkownik mariuszz <m...@i...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:b6e7h1$hv$...@a...news.tpi.pl...
    > Sprawa jest czysta ,auto nigdy nie było własnościa dłuznika, ale było i
    > jest przez niego użytkowane( pożyczone). Czym skutkuje ten protokół?

    niczym jesli nie dokonano zajęcia...

    > Kto ma wnieść skargę na czynności komornicze, dłużnik czy właściciel
    > auta?

    logiczne ,że właściel ,który nie jest dluznikiem a w stosunku do niego
    łamie się prawo...

    Sandra

  • 10. Data: 2003-04-02 11:56:36
    Temat: Re: Odp: Odp: Czy komornik ma prawo
    Od: mariuszz<m...@i...pl>

    Dzięki Sandra że poświęciłas mi swój czas i zechciałas mi pomóc

    -> http://usenet.pomocprawna.info