  • Data: 2023-11-20 11:43:24
    Temat: Re: Czy kierowca kijanki przyczynił się do wypadku
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 18 Nov 2023 10:28:37 +0100, Shrek wrote:

    > Masz problem z tym że dziennikarze piszą że spadł śnieg? Zadaniem
    > dziennikarzy jest pisać o fakapach policji. Zadaniem policji jest nie
    > robić fakapów. Nie będziecie robić fakapów to pisaki zdechną z głodu. A
    > dopóki robicie, to pisamki o tym piszą i bardzo dobrze - "łot tego łone
    > som".

    Ale nie zdechna. Zaczna wymyslac afery.
    Pół biedy jak UFO czy potwór z Loch Ness.

    A ja ciagle nie wiem jak to z tymi nastolatkami w radiowozie bylo, i
    ile pismaki wymyslily.

    > Raczej czytelnicy.

    Ale dziennikarze ich tresci podsylaja.
    Z drugiej strony - jak rzecznik czasem wybiela, to jak mu potem
    wierzyc :-)

    > Rezimowa akurat nie mówi o żadnych. Był jakiś materiał o tym że
    > oberkulson rozpierdolił kulsonariat z głośnika?

    No chyba był. Info na cała Polske w koncu.
    I na tym sie skonczyło, bo dalej dziennikarzy nie wpuszczono :-)

    J.