  • Data: 2006-05-10 20:07:49
    Temat: Re: Czy kasjerka dopuściła się oszustwa ?
    Od: stern <s...@0...pl> szukaj wiadomości tego autora

    jaQbek napisał(a):

    > I teraz pytanko: czy w świetle prawa czyn kasjerki można podciągnąć pod
    > artykuł 134 lub 138 KW ? Czy wogóle można tu mówić o oszustwie ?
    > Czy doszło tu do wprowadzenia w błąd w celu niekorzysnego rozporządzenia
    > mieniem ?

    sam odpowiedziałeś.
    Tej kobiety nikt nie wprowadził w błąd (przynajmniej brak danych do
    takiego przyjęcia).

    Nie mam zbyt wielkiego doświadczenia w kupowaniu biletów od czasu jak
    kupiłem samochód, ale na studiach, gdy prosiłem o bilet na całą trasę,
    to mówili mi o najtańszej ofercie.

    A jeśli ta Pani nie powiedziała kiedy wraca (a z tego co napisałeś nie
    wynika, że kupiła jednocześnie bilet powrotny), to prawdopodobnie
    sytuacja wyglądała tak, że poprosiła o bilet do gdańska i dostała bilet
    do gdańska :)

    --
    http://bdp.e-wro.com GG: 4494911