    From: Paweł Skarżyński <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy ja musze udowadniac swa niewinnosc ?!?!
    Date: Tue, 15 Oct 2002 13:23:03 +0200
    Sender: s...@p...onet.pl@213.155.182.133

    > nie mówię, ze złodziejem, ale sklep ma prawo podejrzewać, że je "zaiwaniłeś"
    Podejrzewać to sobie każdy może. Liczą się dowody przestępstwa. Czy
    batonik nim jest? Jak sklep udowodni, że był jego posiadaczem?

    > ale sklep moze zapytac skąd sie tam wział, prawda?
    Moim zdaniem pytać też nie powinien. A jeśli już, to na pytaniu powinien
    skończyć. Osobiście w podobnej sytuacji gdyby ochrona nalegała,
    wezwałbym policję.

    > ochrona przeceiż jest solidna, znalazła batonik :)
    No, ale:
    1. czyj batonik?
    2. gdzie dowody faktu dokonania kradzieży?

    chester
    Wydzial Informatyki Politechniki Szczecinskiej
    http://setiatwips.republika.pl