  • Data: 2018-05-27 21:40:17
    Temat: Re: Czy ich wszystkich do reszty pokręciło? [Co Wielki Brat widzi?]
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> pisze:

    > To jest konsekwencja bzdurnego przyjęcia, że IP jest daną osobową.

    _Tylko_ adres IP?

    Czy TY kiedyś oglądałeś "typową" stronę z wielką kupą dodatków
    (np. javascript, obrazki, ...) ściąganych z google, facebooka,
    pośredników sprzedaży reklam?

    Wiec może strona pisemka średniej wielkości z USA mało uzbiera,
    ale takie google które wtryniło google-analitics bardzo wielu
    serwisom już uzbiera danych osobowych od na gigantyczne kopy.

    Mnie po prostu WKURWIAJĄ jak dla mnie debilni ludzie _w Polsce_ którzy
    tak projektują strony www że twoje odwiedziny ich strony z miejsca będą
    wiadome google, facebookowi i HGW czemu. Wiadome choćby wyświetlana
    mapeczka z google-maps była ci akurat potrzeba jak gazeta do podtarcia
    dupy w epoce szerokiej dostępności papieru toaletowego.

    --
    A. Filip