  • Data: 2018-07-22 11:51:00
    Temat: Re: Czy hymnu państwowego można używac w reklamie?
    Od: Wiesiaczek <W...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 22.07.2018 o 00:18, z pisze:
    > Tak się teraz zastanawiam...
    > komu by pomogło a komu zaszkodziło gdybym to pytanie napisał wewnątrz
    > wiadomości a temat zostawił pusty.
    >
    > Wiem że gdzieś w zamierzchłych czasach... Ale dzisiaj. jest jakieś
    > racjonalne wytłumaczenie?

    W zamierzchłych czasach do opery chodziło się w strojach wieczorowych, w
    restauracjach używało sztućców, nie pierdziało się przy stole i parę
    innych rzeczy się robiło.
    No, ale Ty masz to wszystko w dupie i zamierzasz uważać się za człowieka
    kulturalnego.
    Walnij jeszcze bąka, a co?!

    --
    Wiesiaczek (dziś z podkarpackiej wsi)