  • Data: 2012-01-17 22:17:47
    Temat: Re: Czy dziecko ma prawo do bezpłatnego leczenia?
    Od: "cef" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mini Moda wrote:

    > Oooo przekonać pielęgniarkę..., to jak próbować udowodnić, że nie
    > jest się wielbłądem.
    > To pielęgniarka zażyczyła sobie zaświadczenia :)). Argument o
    > bezpłatnym dostępie dziecka do leczenia,
    > nie przekonuje również jej.

    Skoro skończyło się na pielęgniarce, to za bardzo się nie upierałaś :-)
    Ja tam się nauczyłem, żeby kontratakować i zawsze żądałem oświadczenia,
    że Pan/Pani X czy Y odmawia świadczenia mimo poinformowania, że pacjent
    ubezpieczony
    z mocy ustawy itp Nie wiem jak się teraz pozmieniały przepisy (coś tam
    trąbią w mediach),
    ale wcześniej sprawdzało się to w użyciu już na najniższym szczeblu
    ponieważ
    odmówić i wypchnąć klienta za drzwi, to nie problem, ale pisemnie odmówić,
    to pielęgniarka a już tym bardziej urządnik w ZUS takiej odwagi nie ma.
    Nawet się nie zastanawiałem co by było gdyby ktoś odmówił, albo się
    wykręcał,
    po prostu od razu ustępowali.