  • Data: 2012-01-19 13:30:56
    Temat: Re: Czy dziecko ma prawo do bezplatnego lecze
    Od: "Massai" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Liwiusz wrote:

    > Skąd wiesz, że nie wynika?

    Bo ich klient (NFZ) określił czym ma się wylegitymować przysłany przez
    niego pacjent?

    Jeśli Twój pracodawca podpisze z prywatną przychodnią umowę na usługi
    dla swoich pracowników, i określi że taki pracownik ma się
    wylegitymować odpowiednim kwitem przed udzieleniem świadczenia - to
    naprawdę przychodnię mało będzie obchodziło co pracodawca obiecał swoim
    pracownikom przy wódce, że np. "możecie iść i na podstawie dowodu
    osobistego się leczyć".
    W umowie jest zapisane że mają pokazać jakiś tam karteluszek od
    pracodawcy, i cześć.

    - A bo my w układzie zbiorowym mamy zapisane że świadczenia będą na
    podstawie dowodu
    - Co mnie to obchodzi co sobie zapisaliście w układzie zbiorowym? Ja tu
    biznes prowadzę, umowa z klientem mówi że musicie cos tam pokazać. Może
    podpisał z kimś innym umowę na takie świadczenia "na dowód". W każdym
    razie nie ze mną.

    --
    Pozdro
    Massai