    From: "TMK" <t...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy dostanę mieszkanie po Babci?
    Date: Tue, 5 Jun 2007 12:43:23 +0200

    Użytkownik "Waldek "Jakec" Bulkowski" <j...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:mjvuoptpmtc0$.1uqc3ira9auma.dlg@40tude.net...

    > Hm... A nie jest tak, że po rodzicach i współmałżonku zostaje się głównym
    > lokatorem niejako automatycznie, a w innych przypadkach jest to możliwe,
    > ale właśnie nie "automatycznie".

    Tak poprzez wystąpienie na drogę sądową

    > Kiedyś tak przynajmniej było. W moim przypadku nie musiałem nic udowadniać
    > - wszyscy wiedzieli, że mieszkałem z babcią (łącznie z pracownikami UM).

    Tak ale sąd bierze pod uwagę długość zameldowania(najlepiej od urodzenia) i
    zeznania świadków którzy muszą potwierdzić ze nie jest to tylko fikcyjne
    zameldowanie.

    > Sąsiadka, faktycznie nie mieszkająca z dziadkiem wygrała sprawę w sądzie -
    > bo świadkowie (sąsiedzi) zeznali, że widzieli ją codziennie w tym
    > mieszkaniu. Ale to było około 10 lat temu...

    > Wydaje mi się, że jeżeli wątkotwórca rzeczywiście mieszka tam to szansa na
    > zgodne z przepisami pozostanie w mieszkaniu jest.

    Tak,ale to trochę krótki okres czasu, Podejrzewam ze raczej nie wyrzucą go
    z mieszkania ale nie bedzie głównym najemcą- może jakiś lokal zastępczy..

    TMK
    --
    http://www.tworzenie-stron.ovh.org/