eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy do wymeldowania dziecka potrzeba zgody obojga rodzicow? › Re: Czy do wymeldowania dziecka potrzeba zgody obojga rodzicow?
  • Data: 2002-10-28 11:02:21
    Temat: Re: Czy do wymeldowania dziecka potrzeba zgody obojga rodzicow?
    Od: "blad" <b...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "X_o_r_e_h_t"
    > Pytanie jak w temacie.

    wymeldowywalem sie jak jeszcze byly stare dowody
    - dziecko niepelnoletnie bylo wpisane zrowno do mojego dowodu jak i do
    żony - chcialem je wymeldować ale tu okazalo sie ze mezczyzna nie ma nic do
    gadania i z założenia wymeldowują dziecko wraz z matką nie pytając ojca.
    Taki to jest u nas rownouprawnienie :((

    Jak jest gdy np samo niepelnoletnie dziecko ktos by chcial wymeldowac (baz
    zadnego rodzica) albo jak jest teraz z nowymi dowodami osobistymi - NIE WIEM