  • 1. Data: 2006-01-23 12:11:41
    Temat: Czy alimenty są dochodem
    Od: "MichalGrzes..." <s...@o...pl>

    Mam zasadzone alimenty a ich nie dostaje. Czy w momencie jeżeli się uczę to
    mogę ubiegać się o stypendia socjalne ?
    Czy naprzykład jeżeli będę mieć dziecko to moja żona może starać się o
    zasiłek rodzinny
    na nasza 2 mamy około 600 złotych "wykazywanych" dochodów

    pozdrawiam
    MichalGrzes

    proszę o odpowiedz :)

  • 2. Data: 2006-01-23 16:43:07
    Temat: Re: Czy alimenty są dochodem
    Od: "K.Mackiewicz" <drynda@[nospam]o2.pl>

    MichalGrzes... napisał(a):
> [...]
    > zasiłek rodzinny
    > na nasza 2 mamy około 600 złotych "wykazywanych" dochodów

    jesli masz zasadzone alimenty lecz ich nie dostajesz, mozesz zlozyc
    wiosek do MOPSu o zaliczke alimentacyjna, mozesz sie ubiegac o stypedia
    socjalne o ile zarobki na osobe w rodzinie nie przekraczaja
    dopuszczalnej jaka jest w danym stypendium, a czy alimenty sie licza do
    zarobkow najlepiej zapytac tam gdzie chcesz sie ubiegac o to stypendium