  • 1. Data: 2006-01-23 11:56:12
    Temat: Metody na nieuczciwych lokatorow?
    Od: "MKI" <l...@o...pl>

    Trafila mi sie taka jedna menda... zaplacla kaucje i czynsz za pierwszy miesiac i
    tyle ja widzieli... zalega za grudzien i za
    styczen nie placi za prad /wkoncu sciagnolem licznik/ nie odbiera listow poleconych,
    nie odbiera telefonu a jak juz odbierze to "nie
    mamy o czym rozmawiac, nie mam pieniedzy..." tak wiec trafil mi sie ten najbardziej
    beszczelny typ lokatora...

    Generalnie to wiem co mam robic... wysylam upomnienia o zaplate, doliczam jej odsetki
    oraz koszty za listy polecone itp. no i czekam
    az w koncu nasze prawo laskawie zezwoli mi na wypowiedzenie jej umowy...

    Problem w tym ze jakos niezbyt podoba mi sie pomysl odwlekania wszystkiego w czasie i
    zdawania sie na laske i nielaske jakiejs
    naciagaczki.
    Jakie sa wasze niekonwencjonalne sposoby radzenia sobie z pasozytem
    Co wedlug was najlepiej dziala na tych ludzi?

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2006-01-23 12:09:52
    Temat: Re: Metody na nieuczciwych lokatorow?
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu MKI porozsypywal nastepujace haczki:
    > Co wedlug was najlepiej dziala na tych ludzi?
    1) Po kiego zakladasz nowy watek skoro juz zes sie o to pytal?
    2) Po co wysylasz maila z tytulem "spam" i bez tresci?
    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 3. Data: 2006-01-23 19:10:47
    Od: "JarekM" <jarekm_jasien(_wytnij_to_)@o2.pl>

    Użytkownik "MKI" <l...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Trafila mi sie taka jedna menda...
    > Jakie sa wasze niekonwencjonalne sposoby radzenia sobie z pasozytem

    Jak Kuba Bogu tak własciciel lokatorowi,
    a więc poczekaj aż nikogo w mieszkaniu nie będzie
    otwórz drzwi kluczem własnym,
    bowiem takowy musisz posiadać,
    a jak nie masz to jestes trąba,
    następnie dokonaj zastawu
    -służy za niezaplacone nalezności według KC -
    na rzeczach wniesionych
    do przedmiotu najmu.
    i aby nie utracić nad tym kontroli czyli nad tym zastawem
    będziesz niestety zmuszony wymienić zamek.
    Dobrze zrobić to w obecności jakiegos funkcjonariusza publicznego
    i spisac w jego obecnośc co jest w lokalu
    i co pod zastawem aby potem nie było, że
    przygarnąłeś kosztowności czy inne podobne.
    W ostateczności zarządca nieruchomości albo sąsiedzi.
    Miłej roboty.

    mądrala

  • 4. Data: 2006-01-23 20:56:39
    Od: Marcin Szawurski <x...@x...pl>

    JarekM wrote:
    > Użytkownik "MKI" <l...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Jak Kuba Bogu tak własciciel lokatorowi,
    > a więc poczekaj aż nikogo w mieszkaniu nie będzie
    > otwórz drzwi kluczem własnym,

    Naruszenie miru domowego (Art. 193 KK)

    > bowiem takowy musisz posiadać,

    > a jak nie masz to jestes trąba,
    > następnie dokonaj zastawu
    > -służy za niezaplacone nalezności według KC -
    > na rzeczach wniesionych

    (podstawa prawna? To dotyczy umowy hotelowej i nie ma tu zastosowania)

    > do przedmiotu najmu.
    > i aby nie utracić nad tym kontroli czyli nad tym zastawem
    > będziesz niestety zmuszony wymienić zamek.

    Narażenie się na konieczność płacenia za noclegi _posiadacza_ lokalu w
    takim na przykład Bristolu.

    > Dobrze zrobić to w obecności jakiegos funkcjonariusza publicznego
    > i spisac w jego obecnośc co jest w lokalu

    He he, ciekawe gdzie się taki głupi funkcjonariusz znajdzie, co
    zechciałby uczestniczyć w przestępstwie...

    > i co pod zastawem aby potem nie było, że
    > przygarnąłeś kosztowności czy inne podobne.
    > W ostateczności zarządca nieruchomości albo sąsiedzi.

    ROTFL.

    > Miłej roboty.
    >
    > mądrala

    Rzeczywiście mądrala.

  • 5. Data: 2006-01-23 20:57:23
    Od: "Marius Horak" <n...@e...con>

    Nalezy przeprowadzic remont. W celu poprawienia warunkow
    mieszkaniowych, oczywiscie. Obecna pogoda sprzyja by wymienic okna na
    nowe. Nalezy stare wyjac i poczekac na nowe. Mozna tez zaczac wymienac
    ogrzewanie i "bialy montaz" i rury wodne. Dobrze tez robi nacinanie
    reczna szlifierka scian pod nowe przewody elektryczne, bez wynoszenia
    rzeczy lokatora.
    Wzglednie mozna tez te rzeczy przeniesc do pomieszczenia gdzie jest
    przewod kominowy i poprosci kominiarza o przeczyszczenie komina.

    Jeden ze znajomych to z rozpaczy "remontowal" dach kilka lat temu w
    Lodzi, w listopadzie, jak padalo.

    MH

  • 6. Data: 2006-01-23 22:12:21
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Marcin Szawurski napisał(a):
    > (podstawa prawna? To dotyczy umowy hotelowej i nie ma tu zastosowania)

    art.670, 671 i 686 kc, dlaczego nie miałby mieć zastosowania?

    KG

  • 7. Data: 2006-01-23 23:42:47
    Od: Marcin Szawurski <x...@x...pl>

    kam wrote:

    > art.670, 671 i 686 kc, dlaczego nie miałby mieć zastosowania?
    >
    > KG

    No OK.

    Ale jak to zgodnie z prawem zrealizować? Chyba tylko stać pod drzwiami i
    pilnować, żebyn najemca czegoś nie wyniósł?

  • 8. Data: 2006-01-24 11:24:40
    Od: "MKI" <l...@o...pl>

    > Patrze, patrze a tu MKI porozsypywal nastepujace haczki:
    > 1) Po kiego zakladasz nowy watek skoro juz zes sie o to pytal?

    bo z jakiegos powodu zaden z poprzednich watkow nie pokazywal sie w outlooku wiec
    zalozylem ze go nie ma na grupie... / dalej nie
    widze poprzednich watkow/

    > 2) Po co wysylasz maila z tytulem "spam" i bez tresci?

    ... to tez tresc

  • 9. Data: 2006-01-24 11:28:14
    Od: "MKI" <l...@o...pl>

    "Marius Horak" <n...@e...con> wrote in message
> [...]
    > przewod kominowy i poprosci kominiarza o przeczyszczenie komina.
    >
    > Jeden ze znajomych to z rozpaczy "remontowal" dach kilka lat temu w

    mieszkanie jest po remoncie i chce je wynajac nastepnemu lokatorowi a nie zdemolowac
    i wydac 20 000zl na remont...

  • 10. Data: 2006-01-24 12:58:18
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

> [...]
    > bo z jakiegos powodu zaden z poprzednich watkow nie pokazywal sie w outlooku wiec
    zalozylem ze go nie ma na grupie... / dalej nie
    A popatrz, ja caly czas widze wszystkie
    > ... to tez tresc
    Faktycznie... wiele mowiaca dla grupowiczow i majaca duzo wspolnego z
    tematem grupy
    BTW naucz sie myslec i odpowiadac na posty - wycinaj podpis, zostawiaj
    wrotke
    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl