    From: "Jarek \(Cobra\) Marecik" <b...@r...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy ZUS jest bez winy?
    Date: Thu, 7 Oct 2004 20:15:07 +0200
    Sender: l...@p...onet.pl@ard43.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Ryszard <v...@o...pl> wrote:
    > Prowadzę małą działalność gospodarczą oraz pracuję najemnie.Z tytułu
    > prowadzenia działalności gospodarczej od 1999 roku miałem obowiązek
    > opłacania składek na ubezpieczenie zdrowotne. Nie zapłaciłem składek
    > za 1-5.1999r bądź z przeoczenia,bądź z niewiedzy.Po ponad 6 latach
    > dostałem wezwanie do zapłaty z kolosalnymi odsetkami.Czy to normalne
    > ,ażeby nie wysłać ani jednego upomnienia przez ponad 6 lat i ppotem
    > przystąpić do egzekucji? Jakieś szanse?

    Żadnych.
    Identyczna sytuacja jest u mnie - po ponad 5latach. Ja działalności już nie
    prowadzę.
    Po 23 dniach od pierwszego zawiadomienia - w miedzyczasie kilka moich
    telefonów, obietnic pani w ZUS,
    że można coś załatwić - w pracy wylądowały tytuly wykonawcze i 50% pensji
    poszło się j*****ć !!!.

    Generalnie "... mamy Cię w d***ie, masz płacić ... - to Twój obowiązek"
    A to, że dopiero teraz ? Oni też mają prowizję ... od sciągnietych
    pieniazków...

    --
    Cobra;