  • Data: 2004-10-09 11:30:58
    Temat: Re: Czy ZUS jest bez winy?
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "pablio" <p...@p...wp.pl> napisał w wiadomości
    news:ck7vvu$72$1@news.onet.pl...

    > powodzenia i napisz jak coś wywalczysz

    To nie ja walcze, to autor pierwszego postu w watku. W przypadku gdyby zus
    probowal cos wyegzekwowac ze mnie, albo zaplacilbym od razu, albo
    dociagnalbym do terminu przedawnienia, albo egzekucja okazala by sie
    nieskuteczna. O tego rodzaju sprawach warto myslec wczesniej :-). W kazdym
    razie ja tez zycze mu powodzenia, nie ma specjalnego sensu poddawanie sie
    tego rodzaju egzekucjom, bo to i tak studnia bez dna, i pozwolenie na
    wyegzekwowanie takiej naleznosci przede wszystkim opoznia bankructwo fus-u.

    pozdrawiam, marekz