    From: w...@p...onet.pl
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy Wam się to podoba ??? Urlop na żądanie.
    Date: 9 Jul 2003 12:59:19 +0200

    > Po pierwsze: Chodzi mi o to .... by urlop na żądanie był obowiązkowo
    > zgłaszany na piśmie ... a nie, jak sugerują wszyscy np. telefonicznie, przez
    > Świętego Piotra lub Maryję, przecież pracownik może być wierzący i może się
    > zwrócić do swoich sił nadprzyrodzonych o przekazanie wiadomości. ...... albo
    > zadzwoni do mnie i powie, że jestem idiotą ..... a przed sądem będzie
    > udwadniał, że właśnie wtedy bełkotam mi w pijanym widzie o urlopie.
    Reklamacje na Wiejską. Możemy sobie podyskutować ale to niczego nie zmieni.
    można zgłosić żądanie w zasadzie w dowolnej formie i tyle.
    Możesz spróbować wprowadzić zapisy w Regulaminie pracy (ale piszesz coś o dwóch
    pracownikach, to chyba odpada) o formie zgłaszania takiego żądania, ale jakie
    przyniesie Ci to korzyści akoro i tak ten urlop udzielisz, a "surowiec
    ma tylko 12 godzin trwałości" prawda ?
    > Po drugie: To chciałbym mieć możliwość nie dać tego urlopu..... :))))))
    a ja jako pracownik chciałbym miec 8 takich dni, albo 52 "zwykłego" urlopu.

    > Jutro ..... jutro to ja mogę wszystkich pracowników zwolnić ..... surowiec
    > ma tylko 12 godzin trwałości a potem to będę Ciebie częstował aż dostaniesz
    > "rzadkie nazwisko" :)))))))))))
    teoretycznie w związku z tym "surowcem" mozna by próbować Art. 100. § 2.
    Pracownik jest obowiązany w szczególności:
    4) dbać o dobro zakładu pracy !, chronić jego mienie oraz zachować w
    tajemnicy informacje, których ujawnienie mogłoby narazić pracodawcę na szkodę,

    no i zawsze jest wytrych Art. 8. Nie można czynić ze swego prawa użytku, który
    byłby sprzeczny ze społeczno-gospodarczym przeznaczeniem tego prawa lub
    zasadami współżycia społecznego. Takie działanie lub zaniechanie uprawnionego
    nie jest uważane za wykonywanie prawa i nie korzysta z ochrony.

    > Co mi z tego, że dwóch pracowników ma prawo .... jak ja zatonę ...... czyż
    > nie idiotyzm ?
    co mi z tego, że ktoś ma prawo ? ano Ty masz obowiązek.

    > Ja poprostu szukam .... i dmucham na zimne.
    znaczy kombinuję jak nie dać.

    > pozdrawiam
    > fart

    Paweł