  • 1. Data: 2007-10-24 17:16:01
    Temat: Czy Premier zlamal prawo ?
    Od: "Fantom" <s...@S...poczta.onet.pl>

    Witam
    Zastanawiam sie tak teoretycznie, Czy J. Kaczynski nie zlamal prawa, latajac
    itp przed wyborami i prowadzac kampanie wyborcza dla swojej partii ?
    Wszytsko bylo finansowane z budzetu Panstwa (czyli naszych podatkow) a
    powinno byc chyba z kasy Komitetu wyborczego czy samej partii. Przeciez nie
    prowadzil on wtedy dzialan jako przedstawiciel rzadu, ale jako
    przedstawiciel PIS. Mam troche racji czy raczej nie ? Pisze to jako zwykly
    czlowiek nie majacy pojecia o prawie ale patrzacy "logicznie" na to.

    Fantom

  • 2. Data: 2007-10-25 06:24:18
    Temat: Re: Czy Premier zlamal prawo ?
    Od: Paweł <b...@m...com>

    Użytkownik "Fantom" <s...@S...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > partii ? Wszytsko bylo finansowane z budzetu Panstwa (czyli naszych
    > podatkow) a powinno byc chyba z kasy Komitetu wyborczego czy samej

    Skąd wiesz z jakich pieniędzy było to finansowane?

    --
    Paweł

  • 3. Data: 2007-10-25 08:08:25
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    Fantom pisze:
> [...]
    > przedstawiciel PIS. Mam troche racji czy raczej nie ? Pisze to jako zwykly
    > czlowiek nie majacy pojecia o prawie ale patrzacy "logicznie" na to.

    A nawet jesli, to co mu zrobisz?
    Na tym wlasnie polegaly ich rzady*

    * nie twierdze, ze te beda lepsze

    MarcinJM
    ____________________________
    gg: 978510, Skype: marcin.jm

  • 4. Data: 2007-10-25 14:00:37
    Od: Kamil 'czemu' Bista <t...@c...org>

    Fantom pisze:
> [...]
    > przedstawiciel PIS. Mam troche racji czy raczej nie ? Pisze to jako zwykly
    > czlowiek nie majacy pojecia o prawie ale patrzacy "logicznie" na to.

    A widziałeś czym przyjeżdzał? Bo ja tak...

    Nie rządowym BMW, a partyjną Skodą. O to akurat dbał, w przeciwieństwie
    do Romana.

    --
    k.

  • 5. Data: 2007-10-25 15:58:49
    Od: "Fantom" <s...@S...poczta.onet.pl>

    > Skąd wiesz z jakich pieniędzy było to finansowane?

    Nie slyszalem ze mozna latac samolotem rzadowym i ktos placil za to z kasy
    partii.

    Fantom

  • 6. Data: 2007-10-25 15:59:35
    Od: "Fantom" <s...@S...poczta.onet.pl>

    > A widziałeś czym przyjeżdzał? Bo ja tak...
    >
    > Nie rządowym BMW, a partyjną Skodą. O to akurat dbał, w przeciwieństwie
    > do Romana.

    Taaa, a samolotem to ostatnimi dniami latal na maksa. Rzadowym a nie
    partyjnym. Potrafil byc w 3-4 miastach jednego dnia.

    Fantom

  • 7. Data: 2007-10-25 16:46:00
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    Fantom pisze:
    > Nie slyszalem ze mozna latac samolotem rzadowym i ktos placil za to z kasy
    > partii.

    Normalnie: kupujesz w kasie kancelarii bilet i lecisz... ;)

    MarcinJM
    gg: 978510, Skype: marcin.jm